Qarlsson skrev:Eller att FOX har så mycket cyniska myror i brallan att de är helt oförmögna till tålamod mot serierna och sin publik.
Off skrev:Besöka Das Waffle House och beställa gröt med russin + en stor kopp kaffe.
noike skrev:Tre avsnitt på fredagen när ingen tittade. Ett avsnitt på torsdagen, samma tidsplats som CSI och Apprentice s1 = ännu mindre tittade = nerläggning direkt.
The Buffster skrev:Caroline Dhavernas är självklart underbar.
qarlsson skrev:Ja, vi kommer från fjärran land och erbjuder henne gåvor och rikedomar. Därefter bugar vi inför henne och dyrkar hennes gudomlighet.
The Buffster skrev:Gaah, nu har jag bara ett avsnitt kvar och jag har total panik. Jag är knappast den första att fråga mig detta här på forumet, men hur kunde dom lägga ner en så oerhört underbart fantastisk serie?!?! Tror jag ska spara det sista avsnittet i alla fall ett litet tag, vågar inte ens tänka på hur jag kommer att känna när det verkligen inte finns ett enda kvar att se.
The Buffster skrev:AKS: Är rätt förvånad över att du inte har sett Wonderfalls förrän nu, det känns i vanliga fall som att du har sett det mesta.
Illyria skrev:One track VM-mind.
AKS: jag hoppas du tittar vidare, det är en av de absolut bästa serier någonsin.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare