noike skrev:Att de faktiskt sände två avsnitt förra veckan tyder på att de trots allt vill serien väl.
Illyria skrev:noike skrev:Att de faktiskt sände två avsnitt förra veckan tyder på att de trots allt vill serien väl.
Eller få den undanstökad så fort som möjligt?
Off skrev:Tror att dom hade bestämt det där om 2 avsnitt innan man fick veta om nedläggningen om jag minns rätt.
Off skrev:1x07
Exakt såhär kan jag tänka mig att Minear ville att serien skulle bli men fox har som vanligt skjutit sig i foten. Så jävla underbart fantastiskt superjätteüber-bra.
Illyria skrev:Bara uppehåll nästa vecka, eller börjar de sina ut på avsnitten?
Illyria skrev:Ja, det var det jag menade med att de börja sina ut på dem. Uppehåll, sen ett avsnitt, sen...?
Glorificus skrev:Jag gillade 1x07 skarpt. Känns bra att serien börjat hitta fotfäste så pass tidigt och att vi kan få så mycket karaktärsdrivet berättande i en kriminalserie. Men det var väl ingen här som väntade sig någon CSI-kopia från Minear.
Nu är väl frågan de flesta ställer sig när vi ska få se mer av Adam Baldwin. Och Katie Finneran för den delen.
Tam skrev:1x7
efter att nyligen börjat läsa Invisables
adolvsson skrev:I övrigt vill jag bara tillägga att The Inside kanske inte får den kärlek serien förtjänar här på forumet (den får inte tillräckligt med kärlek nånstans), så jag blir skamlöst glad när den väl kommer fram. Go Glory!
Glorificus skrev:adolvsson skrev:I övrigt vill jag bara tillägga att The Inside kanske inte får den kärlek serien förtjänar här på forumet (den får inte tillräckligt med kärlek nånstans), så jag blir skamlöst glad när den väl kommer fram. Go Glory!
Ja, jag vill köpa blommor och choklad till serien, utan tvekan.
LOS ANGELES – Today, the Parents Television Council (PTC), the nation’s most influential advocacy organization protecting children against sex, violence and profanity in entertainment, filed an indecency complaint with the Federal Communications Commission (FCC) about the Fox Network television program, The Inside, which aired an episode with themes of forced sodomy and S&M fetishes to prime time viewing audiences. The PTC, on behalf of its over one million members nationwide, has asked the FCC to issue a Notice of Apparent Liability against each Fox affiliate that aired the program.
The episode that contained the indecent material originally aired at 9:00 p.m. Eastern and Pacific and 8:00 p.m. Central on June 15, 2005. (1x02)The episode included graphic discussions about the characters’ sexual practices, scenes of a man and woman engaged in S&M role playing, gory images of dismembered and mutilated bodies, and a strongly implied male rape. This program was seen in homes across the country on the Fox Network, and in Washington DC, the program aired on WTTG-TV. According to Nielsen Media Research, at least half a million children viewed the episode.
“Graphic scenes of forced sodomy and S&M fetishes are not appropriate for family audiences, and Fox should know better. This episode will fill young minds with horrific images and warped views about sexuality and human relationships, said L. Brent Bozell, president of the PTC.
“This is yet another prime example of why Congress needs to pass the Broadcast Decency Enforcement Act, because with the threat of higher fines for indecent content, millions of children could be spared from viewing sexually graphic shows like The Inside because the consequences would hopefully cause Fox to think twice before airing such content.”
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]