Matt skrev:Tob skrev:Men igår såg jag The rules of attraction.
Läs boken istället.
A bear skrev:Jag tror den stora frågan är varför han är klädd som en birollsinnehavare i "Rocky Horror Picture Show".
(Direktinbäddningen funkar inte - möjligen bättre såhär:
http://www.vcdquality.com/sample/id53364.jpg )
AKS skrev:Vad tror du man tycker om man inte är en fanboy? Trots allt har jag bara sett att filmen fått ettor och tvåor av alla recensenter. Aftonbladet, text-tv, Empire Magazine osv osv. Då det är så... unisont brukar det ligga nåt bakom det.
Zaxx skrev:Lost in translation imorgon då alltså
Tomas skrev:Se The Incredibles istället eller vänta två veckor på Batman Begins
AKS skrev:Vad tror du man tycker om man inte är en fanboy? Trots allt har jag bara sett att filmen fått ettor och tvåor av alla recensenter. Aftonbladet, text-tv, Empire Magazine osv osv. Då det är så... unisont brukar det ligga nåt bakom det.
AKS skrev:Okej, blir till att gå iväg och se FF och skaffa mig en egen åsikt.
Ang. penningarna som filmen spelat in... hörde att den gjorde en starkare öppning än både Batman Begins och War of the Worlds!!
AKS skrev:Ang. penningarna som filmen spelat in... hörde att den gjorde en starkare öppning än både Batman Begins och War of the Worlds!!
Illyria skrev:Det säger inget om hur bra filmen är heller. Reklam, reklam, reklam.
Zaxx skrev:Illyria skrev:Det säger inget om hur bra filmen är heller. Reklam, reklam, reklam.
Det var inte min poäng... min poäng är HUR kan varje ny film slå alla rekord?
Zaxx skrev:AKS skrev:Okej, blir till att gå iväg och se FF och skaffa mig en egen åsikt.
Ang. penningarna som filmen spelat in... hörde att den gjorde en starkare öppning än både Batman Begins och War of the Worlds!!
Asså detdär MÅSTE vara bullshit... säljarna som är hos oss o skall sälja in filmer har alltid ngt att säga om varje film...
"Denna sålde BÄST NÅGONSIN första dagen i USA"
"Denna fick FLEST besökare NÅGONSIN i USA på BIO"
"Denna filmen slog ALLA rekord någonsin på BIO"
"Denna filmen har dragit in mest pengar någonsin på BIO"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare