Peppe skrev:Global Frequency var bra.
Supernatural var helt ok.
Bones piloten var ganska tråkig.
Prison Break piloten var också väldigt tråkig.
Illyria skrev:Still Life-piloten tyckte jag var rätt okej, mysteriet ivarjefall, men när gjordes den egentligen? Det är en äldre serie som redan är nerlagd? (med tanke på Jensen Ackles och att han nu ska vara med i Supernatural)
Illyria skrev:Still Life-piloten tyckte jag var rätt okej, mysteriet ivarjefall, men när gjordes den egentligen? Det är en äldre serie som redan är nerlagd? (med tanke på Jensen Ackles och att han nu ska vara med i Supernatural)
Illyria skrev:Vad handlar Odyssey 5 om?
Yog-Sothoth skrev:Ni som har sett mer av Odyssey 5, hur utvecklar den sig? Jag fick alldeles för många X-files-vibbar av piloten för att bli intresserad...
Tob skrev:Brukar alltid ställa mig i försvarspostition när det kommer till Big Brother. Mycket pga att jag tycker konceptet är förbaskat intressant. Låsa in x antal människor på en y stor yta. Vad händer? Sen att kanal 5 fuckar upp hela programiden något ofantligt är ju mest tragiskt. Ännu mer tragiskt är det att folk tittar på det.
Big Brother US, hmm, nä en reality show får räcka åt gången. Hells Kitchen är fruktansvärt underhållande, och imorgon är det ett nytt avsnitt
Monday, August 29
8:00-10:00 PM PRISON BREAK (2-Hour Series Premiere)
Monday, September 5
9:00-10:00 PM PRISON BREAK (Time Period Premiere)
Thursday, September 8
8:00-9:00 PM THE O.C. (Season Premiere)
9:00-10:00 PM REUNION (Series Premiere)
Sunday, September 11
8:00-8:30 PM THE SIMPSONS (Season Premiere)
8:30-9:00 PM THE WAR AT HOME (Series Premiere)
9:00-9:30 PM FAMILY GUY (Season Premiere)
9:30-10:00 PM AMERICAN DAD (Season Premiere)
Tuesday, September 13
8:00-9:00 PM BONES (Series Premiere)
9:00-10:00 PM HOUSE (Season Premiere)
Wednesday, September 14
9:00-10:00 PM HEAD CASES (Series Premiere)
Monday, September 19
8:00-8:30 PM ARRESTED DEVELOPMENT (Season Premiere)
8:30-9:00 PM KITCHEN CONFIDENTIAL (Series Premiere)
Illyria skrev:Datum och tider för när Fox-serier börjar till hösten:
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare