CheeseGuy skrev:Ja! Och det bekräftar väl att den bakre delen av planet verkligen kraschade någon annanstans på ön och att det finns överlevande där också.
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Ja! Och det bekräftar väl att den bakre delen av planet verkligen kraschade någon annanstans på ön och att det finns överlevande där också.
Vi får väl se hur de löser det, i pilotavsnitten sa de väl att planet bröts av när de var uppe i luften och att de sen färdades en bit till? Rose man var ju också i bakre delen av planet och hon har hävdat att han inte är död?
LWes skrev:Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Ja! Och det bekräftar väl att den bakre delen av planet verkligen kraschade någon annanstans på ön och att det finns överlevande där också.
Vi får väl se hur de löser det, i pilotavsnitten sa de väl att planet bröts av när de var uppe i luften och att de sen färdades en bit till? Rose man var ju också i bakre delen av planet och hon har hävdat att han inte är död?
Hon säger att hon vet att han inte är död.
Yog-Sothoth skrev:LWes skrev:Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Ja! Och det bekräftar väl att den bakre delen av planet verkligen kraschade någon annanstans på ön och att det finns överlevande där också.
Hon säger att hon vet att han inte är död.
Sa hon inte bara så för att hon har en inre, religiös känsla av att han är levande? Precis som Aragorn vet att Frodo inte har dött under sin resa?
Rombat skrev:Exakt Som när Delfinen Flipper vet att barnen har blivit instängda i en undervattensgrotta
Sorry, jag kunde inte hålla mig.
CyberAl skrev:näru Rombat, där har du fel.. Flipper hör ju faktiskt barnens skrik under vattnet. Flipper har extremt bra hörsel och som ni vet färdas ljud utomordentligt bra i vatten.
HeY skrev:Va pratar alla om nu, jag ser spoilermarkeringar över allt men inget om Lost? Fill me in!
I just figured out what the numbers mean. See, in Buffy, at the end of season three, they introduce the numbers 7-3-0, which make another mysterious appearance at the end of season 4. It's been indicated that 730 was 365x2, the count of the number of days to the major conclusive event that happens at the end of season five. Thus, we can expect a major conclusive event to happen in Lost in 4,815,162,342 days. Seems consistent with what we've seen so far. And since each episode of the series is roughly two days on the island, it looks like season 96,303,246 is going to be *awesome*.
Tob skrev:HeY skrev:Va pratar alla om nu, jag ser spoilermarkeringar över allt men inget om Lost? Fill me in!
Övergripande funderingar om säsong 2. Har du inte sett något alls?
HeY skrev:Tob skrev:HeY skrev:Va pratar alla om nu, jag ser spoilermarkeringar över allt men inget om Lost? Fill me in!
Om du menar om vad jag sett av Lost så har jag sett hela säsong 1 och om du menar utav spoilermarkeringarna så ahr jag läst ett par stycken och det står om Delfinen flipper och sånt så jag började undra lite om vad det var ni prata om!
Tob skrev:HeY skrev:Tob skrev:HeY skrev:Va pratar alla om nu, jag ser spoilermarkeringar över allt men inget om Lost? Fill me in!
Om du menar om vad jag sett av Lost så har jag sett hela säsong 1 och om du menar utav spoilermarkeringarna så ahr jag läst ett par stycken och det står om Delfinen flipper och sånt så jag började undra lite om vad det var ni prata om!
Hehe....metadiskussion om hur man kan känna av att någon är vid liv. Läs dem tidigare spoiler inläggen så förstår du.
Tob skrev:HeY skrev:Tob skrev:HeY skrev:Va pratar alla om nu, jag ser spoilermarkeringar över allt men inget om Lost? Fill me in!
Hehe....metadiskussion om hur man kan känna av att någon är vid liv. Läs dem tidigare spoiler inläggen så förstår du.
mandarinpurple asks: HEE! got some tv people in trouble lol But what about the Riddle! Please say Jin is alive!!!
Kristin_Veitch replies: JIN IS ALIVE!!!!! ANd I hear he's getting an ever BIGGER part next season. Whahooooooo!
Rombat skrev:HeY skrev:Ja nu förstår jag. Det där med att känna kraften och sånt!
Och barnskrik under vatten!
LWes skrev:spoiler säsong 2 från e! online:JIN IS ALIVE!!!!! ANd I hear he's getting an ever BIGGER part next season. Whahooooooo!
Illyria skrev:LWes skrev:spoiler säsong 2 från e! online:JIN IS ALIVE!!!!! ANd I hear he's getting an ever BIGGER part next season. Whahooooooo!
Nej nej nej! Han är en av de som gärna kunde fått dö.
Mer karaktärspoilers från s2, från tvguide.com: Question: So, if Michelle Rodriguez' character is alive (Ask Ausiello 6/8 ), what are the chances that Rose's husband is alive, too? — Shannon
Ausiello: I'd say the chances are pretty darn good.
LWes skrev:Illyria skrev:LWes skrev:spoiler säsong 2 från e! online:JIN IS ALIVE!!!!! ANd I hear he's getting an ever BIGGER part next season. Whahooooooo!
Nej nej nej! Han är en av de som gärna kunde fått dö.
HAN ÄR MIN FAVVO!
Illyria skrev:En av de mesta trista karaktärerna, IMHO.
Dessutom är jag Jack/Sun-shipper, bort med Jin!
Illyria skrev:En av de mesta trista karaktärerna, IMHO.
Dessutom är jag Jack/Sun-shipper, bort med Jin!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare