A bear skrev:Eynosh skrev:http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=31855&&ref=
Den är det, dock köpte jag inte från discshop. Inga specialavsnitt vad jag vet då.
Ah, synd. Det har funnits - tror den är out-of-print - en oerhört snygg box som (vad jag minns) förutom alla fyra säsongerna även innehåller de tre specialavsnitten "The Cavalier Years", "Blackadder's Christmas Carol" och "Back And Forth". Letade efter den för ett tag sedan, men såg den bara på eBay till löjliga priser...
A bear skrev:Jag tar tillbaka allt ont jag sade om Schenker ovan. De levererade precis till kontoret i stället, så nu sitter jag här med ett paket på 3 kg 52 gram från Choices som jag så gärna vill slita wellpappen av... men jag ska ju få hem'et också. Är inte klockan 17 snart?
Tompa skrev:A bear skrev:Jag tar tillbaka allt ont jag sade om Schenker ovan. De levererade precis till kontoret i stället, så nu sitter jag här med ett paket på 3 kg 52 gram från Choices som jag så gärna vill slita wellpappen av... men jag ska ju få hem'et också. Är inte klockan 17 snart?
16:41.25 Pip!
A bear skrev:men man kanske kan få någon liten rabatt i alla fall?
Illyria skrev:A bear skrev:men man kanske kan få någon liten rabatt i alla fall?
Testa ivarjefall? Många företag vill ju att du ska skicka tillbaka hela varan även om det bara är fel på en liten del, därför gillar jag Axelmusic som utan att blinka skickar ersättning på det felaktiga. Det kallar jag service.
Ynkryggen skrev:Hur är det med subtitles på skivorna? Svensk? Engelsk?
Skandal om Choices inte ersätter skadat gods .. Synd att inte Axelmusic kunde sålt boxen istället...
Tob skrev:Angående service, så har dem fortfarande inte svarat, dryga 8 dygn sedan jag skickade mailet.
A Bear: Har du haft mer tur?
A bear skrev:Tob skrev:Angående service, så har dem fortfarande inte svarat, dryga 8 dygn sedan jag skickade mailet.
A Bear: Har du haft mer tur?
Inte ett pip. Ska skicka ett till och skälla på dem i kväll. Man tycker ju att företag skulle försöka ta vara på förstagångskunder som slänger in en sån jätteorder, men uppenbarligen är de upptagna med att spendera pengarna från alla knöliga Buffyboxar de sålt...
Ynkryggen skrev:Det tog mig knappt en timme för att få ett svar från Choices Direct. Addressen jag använde var: Enquiries@choicesdirect.com.
Här är svaret jag fick:
Hello
Thank you for your email.
We always replace damaged goods but this takes roughly 7-14 days from the
receipt of the goods into our returns department depending on how busy they
are.
Our packaging is standard and we are unable to make special provisions.
Regards
Angela
Än finns det hopp för er med kantstötta boxar
Ynkryggen skrev:Jag tror att det ordnar sig för er med kantstötta boxar. Man får det man vill ha om man ligger i..... tror jag.
Tack för välkomnandet!
Mitt namn? Hmmm... ett ryggskott och en hel del självironi.
Thank you for your E-mail.
Firstly I would like to apologise for not receiving any reply to your E-mails.
With regards to your Buffy Collection if the box is faulty you should return it to us for a replacement. If you include a certificate of postage (receipt) we will refund the postage charges from Sweden.
Our returns address is as follows:
Choices Direct
Returns Department
PO BOX 190
Peterborough
PE2 6UW
UK
If I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact me by replying to this E-mail.
Regards,
(Namn)
Thank you for your E-mail.
Please note that this title will need to be returned in full and a
replacement/refund will be issued on receipt of the goods.
Choices Direct
Returns Department
PO BOX 190
Peterborough
PE2 6UW
UK
Please can you also obtain a certificate of postage (this does not cost) in order to
refund you for the postage charges, and include a letter stating your name and
address.
If I can be of any further assistance, please do not hesitate to contact me by
replying to this E-mail.
Regards,
(namn)
Hi Tobbe,
Yes there has been. Lions Gate initially released a faulty set, so we've been waiting for the new editions to arrive. I'm happy to say that they have JUST been received in the warehouse, but unfortunately cannot go out until monday. I'm very sorry for this delay. This very rarely happens!
)
(namn),
Axel Music
Tob skrev:EDIT: Ser att A bear också fått svar. Tycker hans svar var mycket trevligare. Om än inte helt "underbart".
A bear skrev:Tob skrev:EDIT: Ser att A bear också fått svar. Tycker hans svar var mycket trevligare. Om än inte helt "underbart".
Lite trevligare, ja, men fortfarande bara ett standardsvar av någon som knappt ens verkar ha läst mitt originalmail. Om jag skickar tillbaka det tänker jag minsann ta den dyraste paketformen som Postvärket har att erbjuda...
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]