There is a new paragraph added to Kristin's column. At least, I didn't see it the ten times I read it earlier: "The good news? The show's publicist insists that no final decisions have been made about Veronica's second season.... he assures me that there will be no drastic changes and that the integrity and identity of the show will remain intact."
Tinwiel skrev:Jag kan inte alls förstå i vad problemet ligger. Det är väl bara att flytta på nåt annat program då, och sen ha den sloten till tv-serier.
Illyria skrev:Tinwiel skrev:Jag kan inte alls förstå i vad problemet ligger. Det är väl bara att flytta på nåt annat program då, och sen ha den sloten till tv-serier.
Nej, jag förstår heller inte problemet, eller hur de tänker, det måste vara någon slags kortslutning. Somebody needs to hit them in the head. And hard.
Illyria skrev:SVT pratar serier, från något radioprogram, ingen av de serier de köpte förra året har kommit upp på tv och det är en lång eftersläpning men det är för SVT har ett "inbyggt problem", och här tas Veronica Mars upp som exempel, att med det diversifierade utbud SVT har är det svårt att hitta en slot för den sortens program, det är inget som kan hända över en natt. Och sen pratas det om att de kommersiella kanalerna har sådana här slotar och därför kan visa serier fortare. BS säger jag, varför har SVT inga sådana slotar då? De har slotar för precis allt annat.
Illyria skrev:ta gärna reda på så mycket du kan och vad är det för kontakt person? Du verkar ju få svar av personen också, kampanjen har ju fått noll svar, inte ett enda email tillbaka, inte ens från tittarombudsmannen
AKS skrev:VARNING! Fotot ej för de som inte klarar av half-nekkid KB!
EDIT: Helenaken är hon nog förresten... Fast antagligen har de photoshoppat bort ett par minimala trosor. Nåt annat kan jag inte tänka mig.
http://img243.echo.cx/img243/6733/scan35mn.jpg
Tinwiel skrev:Oj! Nu kommer alla dom där hormonstinna tonåriga grabbarna, som Yog pratade om, bli alldeles till sig.
Illyria skrev:Så speciellt naken var hon ju ändå inte.
AKS skrev:Jag anser att hon är naken (förutom det par trosor hon antagligen har på sig). Bara för att man skyler sig med rekvisita gör en ju inte mindre naken. Det är bara det att man får se mindre.
AKS skrev:Jag anser att hon är naken (förutom det par trosor hon antagligen har på sig). Bara för att man skyler sig med rekvisita gör en ju inte mindre naken. Det är bara det att man får se mindre.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare