ey skrev:monkeyboy skrev:Ja, du tycker ju om J-Lo (durradum-tisch)
du har satt din sista potatis, apa!
Men visst var den klockren? =D
Illyria skrev:Och nu finns piloten för Prison Break ute också, trevligt när sånt läcker, hoppas det kommer ännu fler snart.
Illyria skrev:Även om piloten bara var okej så kommer jag säkert titta, om inte annat för att titta på huvudpersonen
A bear skrev:Jag antar att det har läckt ut en del ledtrådar om vad som skulle hänt i säsong 3, någon som vet?
Glorificus skrev:Rötter är riktigt bra. Såg serien när jag var liten också, men har inte mycket minne av den. Så det är kul att SVT visar en sån klassiker igen.
Yog-Sothoth skrev:Glorificus skrev:Rötter är riktigt bra. Såg serien när jag var liten också, men har inte mycket minne av den. Så det är kul att SVT visar en sån klassiker igen.
Är det den där Geordi från TNG är med?
'LWes skrev:Glorificus skrev:Rötter är riktigt bra. Såg serien när jag var liten också, men har inte mycket minne av den. Så det är kul att SVT visar en sån klassiker igen.
Jag har dvd:n
Glorificus skrev:'LWes skrev:Glorificus skrev:Rötter är riktigt bra. Såg serien när jag var liten också, men har inte mycket minne av den. Så det är kul att SVT visar en sån klassiker igen.
Jag har dvd:n
Miracles har du köpt också. Fått den boxen ännu?
LWes skrev:Kanske. Han med en mekanisk pryl framför ögonen om det är han du menar, spelar huvudpersonen.Yog-Sothoth skrev:Är det den där Geordi från TNG är med?
caffeineaddict skrev:A bear skrev:Jag antar att det har läckt ut en del ledtrådar om vad som skulle hänt i säsong 3, någon som vet?
Jag var rätt länge regelbunden läsare (och ibland även postare) på alt.tv.twin-peaks så där fanns ju en hel del spekulationer. (Spoiler slutet på TP):Främst naturligtvis kring att Doppel-Cooper skulle avslöjas relativt för vad han var inom relativt kort, och att det sedan skulle handla om något slags försök att få ut den riktiga Cooper ur Black Lodge.
Men jag vet inte precis hur mycket spekulationer dessa spekulationer är, och hur mycket som kommer ifrån nån form av trovärdig källa.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare