Illyria skrev:är det ingen mer som följer serien nerladdad?
Illyria skrev:Det hade kunnat vara mer att diskutera om det hände något mer angående mysterierna. Kanske blir det mer nu när säsongen går mot sitt slut? Hoppas på det ivarjefall.
RalfiParpa skrev:Ja, jag tror faktiskt att jag gillar Desperate Housewives mer än Lost trots att jag bara sett sju avsnitt av den förstnämnda serien, vad säger ni om det?
Men det här är som sagt en bra serie och om den blir bättre eller i alla fall bibehåller den höga standard som nu satts kan det mycket väl bli en favorit.
Illyria skrev:Notering: samma hus (gubbens, han som anlitar Mike) har använts i Gilmore Girls.
RalfiParpa skrev:Seriens stora behållning - i mitt tycke - var mysteriet kring Mary Alice/Angela och i alla fall det löstes på ett tillfredsställande sätt genom mysiga återblickar.
Illyria skrev:RalfiParpa skrev:Seriens stora behållning - i mitt tycke - var mysteriet kring Mary Alice/Angela och i alla fall det löstes på ett tillfredsställande sätt genom mysiga återblickar.
Även återblickarna var tråkiga, de gav inget nytt, och behållningen var mysteriet, speciellt i början, men sen dess har det bara gått utför.
Värdelös säsongavslutning, beskrivningen inför avsnittet stämde inte alls heller, det saknas scener med den nya familjen och Lynette och Tom, inte för jag tror de hade hjälpt.
Roger Bart, who recurred this past season as creepy pharmacist George Williams, will be upped to series regular when the smash hit drama returns for its second season this fall. No details however were specified about his character's future storylines.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare