monkeyboy skrev:Edit: Tillägg, jag föredrar att inte ha något ätbart i närheten de flesta gångerna jag tittar på porr, men det kanske bara är jag...
Gordo skrev:Idag har jag sett 21 avsnitt på raken och jag måste säga att det är en av de bästa serier jag sett på länge. Jag kunde inte sluta titta!
Kommer inte ihåg om det var Tinwiel eller adolvsson som sa det men vem det nu än var så hade du rätt. Det var lätt att bli förälskad
Nu kan inte säsongsavslutningen komma fort nog
AKS skrev:Och jag har nog också sagt det, men kanske inte till dig.
Välkommen till oss! Nu är du fast. Muahahaha!
(Återigen: Tack gode gud att det blev en S2!! Annars hade vi nu suttit och varit nervösa inför ett kommande besked...)
(Nedräkning till sista avsnittet: 30 timmar... Yay!)
Gordo skrev:Idag har jag sett 21 avsnitt på raken och jag måste säga att det är en av de bästa serier jag sett på länge. Jag kunde inte sluta titta!
Det var nog både jag och adolvsson skulle jag tro.
6-7 på morgonen brukar det väl vara.
adolvsson skrev:Efter det får det blir Reefer Madness. För att åtminstone försöka dämpa den självklara abstinensen som kommer uppstå.
adolvsson skrev:Efter det får det blir Reefer Madness. För att åtminstone försöka dämpa den självklara abstinensen som kommer uppstå.
noike skrev:adolvsson skrev:Efter det får det blir Reefer Madness. För att åtminstone försöka dämpa den självklara abstinensen som kommer uppstå.
Alltså. Till och med en sådan som du borde begripa att det inte kommre att hjälpa om du ser Reefer Madness direkt efter. Du måste vänta med det två tre månader för att det resonemanget ens teoretiskt sett ska ha en gnutta trovärdighet.
Det du tänker göra är som att ta en injektion kokain i ögat för att bli av med ett koffeinberoende.
Illyria skrev:Jag tror inte Reefer Madness kan dämpa VM-abstinensen så mycket men jag sparar också på den tills efter säsongsavslutningen som plåster på såren typ
AKS skrev:En intressant krönika inför sista avsnittet av Veronica Mars (SPOILERS t.o.m. avsnitt 1.21 -- inga spoilers för sista avsnittet). Den jämför Lily-mysteriet med skeenden i Twin Peaks, Murder One och Desperate Housewives. Intressant, som sagt.
http://www.nj.com/columns/ledger/sepinw ... 301440.xml
...Thomas promises to solve Lily's murder in tonight's season finale (9 p.m., Ch. 9).
[...]
There's a reason long-form murder mysteries abound in novels, while TV shows generally prefer to solve the things in an hour or two. The handful of American primetime series that have tried to extend this kind of story over a year or more have failed miserably.
"Twin Peaks" opened with the question of "Who killed Laura Palmer?" and, after a year of dawdling, explained unconvincingly that it was Laura's father, who was possessed at the time by the spirit of a hippie demon named Bob.
[...]
RalfiParpa skrev:Vad sägs om lite gissningar i sista minuten? Formulera er summariskt och utan att utveckla vidare. Vad ni ska ta med: den person ni tror dödade Lilly och anledningen.
Exempel:
Celeste Kane mördade Lilly därför att hon upptäckte att Lilly egentligen inte var hennes dotter.
Yog-Sothoth skrev:Varför sitter jag och laddar om btefnet-sidan om och om igen hela tiden och letar efter VM, när jag ändå måste gå till jobbet och inte kommer hinna se den förrän sent i eftermiddag?
AKS skrev:17 också. Inget 1.22 än. Nu måste jag åka hem och sätta igång nedladdningen på lunchen. Suck. Vad jobbigt. Hoppas att den kommit då dock och att det är avi och inte nåt hemskt mpg.
Illyria skrev:Nu börjar jag tröttna på att reloada Btefnet, come on! Det tar delvis udden av spänningen också...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare