Natta nu. Imorgon är det ännu färre timmar till nästa avsnitt. Jippi! (märkte ni hur jag försökte mig på att vara positiv där? Jag är riktigt stolt över mig själv...

I have really had the best time; it has been a career highlight for me to do this show. The character I play is so, kind of, delicious.
AKS skrev:Härligt, Pazuzu! Det är rätta takterna det. Skriv också gärna att du inte sett serien så att de förstår att det finns ett intresse hos de som bara hört talats om serien också.
AKS skrev:adolvsson: Good boy!
adolvsson skrev:AKS skrev:adolvsson: Good boy!
Dessutom är det ett vykort med en kattunge i en sko och en sovande hundvalp. Så sött att man bara dånar. Jag litar på att det ska ge ansvarig person samma effekt som när jag ser Kristen le. Dåndimpen. Sanna mina ord.
monkeyboy skrev:Hah, nu avslöjar du vad du egentligen är för en.
adolvsson skrev:Dessutom är det ett vykort med en kattunge i en sko och en sovande hundvalp. Så sött att man bara dånar. Jag litar på att det ska ge ansvarig person samma effekt som när jag ser Kristen le. Dåndimpen. Sanna mina ord.
caffeineaddict skrev:1.20:AKS is a mindreader! Logan is da guilty one!
Wiedman och Wallace mamma och utpressning? Ser inte riktigt poängen, bara för att förstöra för Keith?
Bender skrev:Men kan man verkligen se "Veronica Mars" i dagsljus?
Illyria skrev:You'll love it! Och sen kommer du direkt börja längta ihjäl dig till nästa vecka. Och jag skrev ju "Ah, greatness" utan spoilertagg
adolvsson skrev:
Eller Logan, för den delen. Det är inte en gärning vi skulle kunna förlåta honom för, men jag tror inte vi behöver det. Förutsatt att Veronica underlåter att skicka polisen på honom, och det är i högsta grad möjligt, kan han fortfarande ha en plats i serien. Det skulle dock radera alla chanser till ett förhållande mellan Logan och Veronica, men hey, kom igen, vore det så farligt?
Någonstans anar jag åt vilket håll AKS lutar med den där sista frågan.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare