According to the new TV Zone magazine, The Dead Zone season 1 will be released over here on 9th May, with season 2 following on 5th September.
adolvsson skrev:Det är fantastiskt, och fascinerade, att en serie med så mycket stand-alone och så lite arc-avsnitt kan vara så fängslande.
Nu vill jag inte vänta lika länge på att se S3, vilket för mig till poängen med det här inlägget; finns det någon som har den i något format och vill dela med sig till en stackars fanatiker?
AKS skrev:Jag tror säkert nån annan kan hjälpa dig. Jag var dum i huvudet och slängde bort alla avsnitt utom 3.4, 3.5, 3.7, 3.10, 3.11 och 3.12. Jag har ju dem om du inte hittar nåt bättre alternativ, men kommer snart att åka hemifrån så det hjälper ju inte idag (men imorgon kanske). I så fall är det Buffyhubben som gäller (jag har 10Mbit både upp och ner, har jag för mig, så det borde ju gå fort beroende på din uppkoppling).
AKS skrev:Oki. Ignorera mitt PM.
BTW, Tipping Point Part 2 is now known as Broken Circle.
LWes skrev:Mycket info om den nya säsongen:
usa details 'the dead zone's' fourth season (spoilers!)
adolvsson skrev:LWes skrev:Mycket info om den nya säsongen:
usa details 'the dead zone's' fourth season (spoilers!)
Uhm. Exakt hur spoilerigt är det. Jag vill verkligen läsa, eftersom jag vill ha information, men är det verkligen farligt med spoiler för säsongen så fortsätter jag naturligtvis hålla mig borta... I need to know!
The show is filming 22 episodes to be split into two 11-episode summer runs. In between, says Segan, there's a holiday surprise for fans of "The Dead Zone" and USA's mystery series "Monk."
"This year, USA came to us and said, 'We'd really like to do a Christmas episode.' So 'Monk' is doing one, and 'The Dead Zone,' and they're going to run them on the same night in December."
AKS skrev:Från zap2it (artikeln spoilar fram t.o.m. sista avsnittet av S3 samt lite om vad som ska hända i S4 och vilka karaktärer som dyker upp):The show is filming 22 episodes to be split into two 11-episode summer runs. In between, says Segan, there's a holiday surprise for fans of "The Dead Zone" and USA's mystery series "Monk."
"This year, USA came to us and said, 'We'd really like to do a Christmas episode.' So 'Monk' is doing one, and 'The Dead Zone,' and they're going to run them on the same night in December."
Kul med lite extra DZ. Men eftersom detta avsnitt blir inspelat efter de 22 avsnitten som utgör S4 och S5 så lär det vara helt fristående. Eller så ser de till att det passar in i avbrottet. Nåväl, som sagt: extra DZ = det är bara att tacka och ta emot.
LWes skrev:Dom har väl knappast spelat in avsnitten för nästa sommar ännu (vad vet jag)
AKS skrev:LWes skrev:Dom har väl knappast spelat in avsnitten för nästa sommar ännu (vad vet jag)
Jo, alla 22 avsnitt (11 i S4 och 11 nästa sommar i S5) har spelats in eller håller på att spelas in.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare