caffeineaddict skrev:Tam skrev:Så länge Joss inte tänker göra Magnolia-liknande filmer är jag nöjd. Avskyr den filmen en hel del, och blir bister varje gång Joss höjer den till skyarna.
DIE EVIL FIEND!
Wait a minute! Det är du som är Magnolia_fan!
caffeineaddict skrev:Tam skrev:Så länge Joss inte tänker göra Magnolia-liknande filmer är jag nöjd. Avskyr den filmen en hel del, och blir bister varje gång Joss höjer den till skyarna.
DIE EVIL FIEND!
noike skrev:caffeineaddict skrev:Tam skrev:Så länge Joss inte tänker göra Magnolia-liknande filmer är jag nöjd. Avskyr den filmen en hel del, och blir bister varje gång Joss höjer den till skyarna.
DIE EVIL FIEND!
Wait a minute! Det är du som är Magnolia_fan!
Tam skrev:Apropå Lauren Graham så har jag aldrig gillat Gilmore Girls mer än när Magnolia dissades.
Yog-Sothoth skrev:Lauren Graham, Shannen Doherty, Charisma Carpenter... söta damer, men några år för mycket på nacken för den rollen kan jag tänka mig. Det är mer sannolikt i så fall att Eliza får rollen, max någon i Jennifer Garners ålder... jag antar att inte Garner lär göra rollen dock, det blir kanske lite för konstigt i och med att hon har gjort Elektra...
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:Lauren Graham, Shannen Doherty, Charisma Carpenter... söta damer, men några år för mycket på nacken för den rollen kan jag tänka mig. Det är mer sannolikt i så fall att Eliza får rollen, max någon i Jennifer Garners ålder... jag antar att inte Garner lär göra rollen dock, det blir kanske lite för konstigt i och med att hon har gjort Elektra...
En viktig feautre i karaktären är faktiskt amazon-elementet. Hon ska vara lång. Vilket gör att Eliza och Bilson försvinner direkt, vilket de hade gjort ändå för jag tror de vill ha ett stort namn på affischen.
What a Wonder-ful World
Going to the movies can be a chore. Ticket prices are rising. Parking is a pain. And don't get us started on the "pre-show entertainment." Fortunately, the prospect of seeing a well done (and well hyped) flick helps make up for the sticky floors. Judging from the sudden spike in searches, many movie buffs have high hopes for Wonder Woman. Interest in the Amazon Princess jumped 64% once news broke that Joss Whedon of Buffy fame had been signed to direct the project. Naturally, searches on Whedon surged as well, up 123%.
Now that the director is in place and fans are beginning to salivate, rumors are swirling as to which Hollywood starlet will swing the golden lasso. Whedon implied Morena Baccarin (Inara i Firefly) may have the inside track, but will filmgoers go for an unknown? After all, bringing to life the most ogled superhero of all time is a responsibility on par with saving the world. While nothing is yet official, we took a chance and ranked the top-searched brunette babes we believe might look good in knee high boots and bustier. Wishful thinking? Absolutely.
Jennifer Lopez -- yeah, she's a tabloid nightmare, but this may be the role she was born to play.
Angelina Jolie -- playing Wonder Woman requires a certain va-va-va-voom. Angelina's got it.
Eva Longoria -- from desperate housewife to defender of freedom? Sure, why not.
Salma Hayek -- at 5' 2" she may be a bit too petite for the part.
Tyra Banks -- the Top Model has a killer look on the runway.
Lucy Lawless -- she's almost too obvious a choice.
Rosario Dawson -- congratulations, Rosario -- you were the only good thing about Alexander.
Kristin Kreuk -- she's played a superhero's squeeze in Smallville.
Famke Janssen -- another beautiful babe with X-cellent superhero experience.
Laura Harring -- the co-star of Mulholland Drive is our dark horse pick.
Ai skrev:While nothing is yet official, we took a chance and ranked the top-searched brunette babes we believe might look good in knee high boots and bustier. Wishful thinking? Absolutely.
Jennifer Lopez -- yeah, she's a tabloid nightmare, but this may be the role she was born to play.
A bear skrev:Ai skrev:While nothing is yet official, we took a chance and ranked the top-searched brunette babes we believe might look good in knee high boots and bustier. Wishful thinking? Absolutely.
De måtte skämta.
AKS skrev:EDIT: Förresten, denna tråd i BtVS-forumet? Trots att det har med JW att göra så tycker jag den hör hemma i TV-serier och film-forumet (där har vi ju även andra dylika trådar som James Marsters-projekt och skådespelarspotting).
LWes skrev:Tyra Banks skulle gå bra tror jag.
LWes skrev:A bear skrev:LWes skrev:Tyra Banks skulle gå bra tror jag.
Upplys mig, ty jag vandrar i mörker - har hon någonsin visat prov på större skådespelartalang än en genomsnittlig silltallrik?
Hon är snygg.
A bear skrev:LWes skrev:Tyra Banks skulle gå bra tror jag.
Upplys mig, ty jag vandrar i mörker - har hon någonsin visat prov på större skådespelartalang än en genomsnittlig silltallrik?
noike skrev:Nej. Morena Baccarin säger jag och hoppas Joss lyssnar. Då kanske jag ser filmen.
"I think we will go a little younger than the traditional idea of Wonder Woman," he says, adding that the new Princess Diana will likely be in her early twenties and played by someone outside the Buffyverse.
A bear skrev:Då blir det väl Jessica Biel eller Jennifer Love Hewitt då.
Tinwiel skrev:Jag tycker Morena verkar bäst av de alternativ som har diskuterats hittills. Caroline Dhavernas vet jag inte vem det är.. (aha, ok, Wonderfalls, ja det har jag inte sett, så jag kan inte uttala mig om saken)
noike skrev:Tinwiel skrev:Jag tycker Morena verkar bäst av de alternativ som har diskuterats hittills. Caroline Dhavernas vet jag inte vem det är.. (aha, ok, Wonderfalls, ja det har jag inte sett, så jag kan inte uttala mig om saken)
Hon är UNDERBAR! I allt, trots att jag bara har sett henne i två saker. Best smile ever.
Tinwiel skrev:noike skrev:Hon är UNDERBAR! I allt, trots att jag bara har sett henne i två saker. Best smile ever.
Hmm.. nu blir jag ju nyfiken. Best smile ever? Bättre smile än Kristen Bell? Ska kolla torrents på den där serien..
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare