Audio Commentaries

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Audio Commentaries

Inläggav pfant » lör okt 18, 2003 14:52

Jag har börjat lyssna på Joss Whedons kommentarer till säsong 1. Hittils har det varit spoilers för säsong 3 och 5, vilket för mig fram till min fråga:
Hur långt vågar man lyssna utan att få senare säsonger spoilerade? Jag har sett fram till och med säsong 5. Vågar jag till exempel lyssna på kommentarerna till säsong 3, eller är de så sent inspelade att det finns risk för spoilers för säsong 6 och 7?
Användarvisningsbild
pfant
Minion

Inläggav pfant » lör okt 18, 2003 17:44

Jag har lyssnat på några av kommentarerna på säsong 2 nu och de spelades tydligen in innan eller under säsong 5 av Buffy och säsong 2 av Angel. Så så lång bör man ha sett innan man börjar lyssna på dem. Men jag undrar fortfarande hur det är med spåren på säsong 3 och 4.
Användarvisningsbild
pfant
Minion

Inläggav dizzy » lör okt 18, 2003 20:45

Har lyssnat på Joss kommentarer till Hush och Restless på S4 och där var i alla fall inga spoilers så långt fram som till S7, ganska säker också på att det inte var något om S6 men eftersom jag hade sett den så kanske jag inte tänkte på det. Någon annan kanske vet säkert?
Däremot så sa han nog en del om S5 i Restless, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur speciellt det avsnittet är. Men det frågade du visst inte om... :) Väldigt intressant att lyssna på Joss om Restless förresten. Är det något avsnitt man kan behöva lite förklaringar till så är det ju det.
""
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby

Inläggav pfant » mån okt 20, 2003 17:52

Nu har jag börjat lyssna på säsong 4. Det verkar vara inspelat mot slutet eller strax efter säsong 5. Det är definitivt före säsong 6 så jag (som inte har sett S6 än) chansar och lyssnar på. Blir det några chockartade spoilers återkommer jag och gråter ut i den här tråden :)
Användarvisningsbild
pfant
Minion

Återgå till Allmänt om BtVS