adolvsson skrev:I Heart Huckabees. Jag gillade den. Lite för mycket Richard Kelly/Wes Anderson/Paul Thomas Anderson och för lite känsla av originaletet från David O. Russel i en film som skriker efter att vilja vara originell, men bortsett från det var det en härlig småskruvad underfundig sak, och jag gillade den. Och en hel massa bra skådisar.
Illyria skrev:Originalet?
adolvsson skrev:Illyria skrev:Originalet?
Nej. Fast felstavat var det. Jag menade originalitet.
Zaxx skrev:Denhära Constantine verkar ju vara riktigt grymm.. ngn som "sett den" än ?
Pazuzu skrev:Zaxx skrev:Denhära Constantine verkar ju vara riktigt grymm.. ngn som "sett den" än ?
Jag såg precis Nils Petter Sundgren totalsåga Constantine på Nyhetsmorgon i TV4, en kalkon blev betyget.
Illyria skrev:Vad gör den ej originell? Vilka andra filmer är exakt eller närliggande?
Binchy skrev:Man kunde välja att få menyerna upplästa. Det har jag aldrig varit med om tidigare.
Binchy skrev:Fick just hem Shawshank Redemption, 10th Anniversary 3 Disc Special Edition. Oooooh, det blir maraton i kväll, 6 timmars extramaterial, yummyyy!
Zaxx skrev:Jag har inte sett mystic river, är den så bra?
Djehuti skrev:Shawshank Redemption, det är den som heter Nyckeln till frihet på svenska va? Ibland är det så att man kan titeln på engelska men inte på svenska, medan man ibland kan den på svenska men inte på engelska, och stundtals är det även så tokigt att man kan titeln på engelska och svenska men inte fattar att det är samma film.Den verkar bra iaf, skall se den snart. Då nästan all min film/serie-tid gått åt till Angel på senare tid, har jag lyckats bunkra upp ett rejält lager med osedda bra filmer.
CheeseGuy skrev:Var finns den? Eller menar du den som har funnits ute ett tag på nätet?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare