sämsta serien (nolbergs officiella humortråd)(spoilers!)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav JRT » tis mar 08, 2005 18:40

mattek72 skrev:
Shetani skrev:Ser ni? Ser ni hur mattek och JRT kokar av avundsjuka inför mitt ondskefulla majestät?

Nu är dom allt bra purkna att de inte kom på't först. :P

Akta dig, så att du inte får storhetsvansinne som Mort.

Ja. You know what they say... Upp som en sol, ner som ett slamsigt blodigt mos.

There's only room for one Queen of Megalomania. :twisted:
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » tis mar 08, 2005 20:19

Pah. Pah, I say.

You little children know nothing of the true evil!
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav JRT » tis mar 08, 2005 20:26

Antiquis temporibus, nati tibi similes in rupibus ventosissimis exponebantur ad necem. :twisted:

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » tis mar 08, 2005 20:33

'tis not evil, just nerdy.
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav JRT » tis mar 08, 2005 20:43

Beg to differ, little lady. Latin är bra. Skriva med siffror - det är nördigt. :twisted: Förstod du då, fröken number scriber? Det finns vissa riktlinjer för att kallas ond här. Din mentala hälsa måste ifrågasättas i skrift minst ett par gånger vid olika tillfällen. Du måste fixa bilder som försätter mattek och hans bekanta i chock. Mordisk avatar rekommenderas, inte en skogslus som gör grodskutt. Såna här saker tar tid att bygga upp ser du, little miss likes-to-bite. The title of Supreme Evil doesn't come because you want it to, you have to earn it.

Until then, you are the muck at my feet. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » tis mar 08, 2005 20:47

Ahemhem:

En dansande avatar är ondskefull på sitt sätt. Många gånger har folk förlorat sig själva i de svängande rytmerna och helt glömt bort vad de skulle göra egentligen. Jag föreslår att mattek tar en titt på några bilder av mig i baddräkt, det kommer göra honom skraj för minsta lilla. Vad det gäller min mentala hälsa...Nå, om ni tror att jag är helt vettig så blir det bara lättare att ta kontrollen, serru.

I am the terror that flaps in the night, I am the Javascript that bugs your browser, I am ...Eh..Shetani, Queen of EbiL!
Senast redigerad av Shetani tis mar 08, 2005 20:52, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav JRT » tis mar 08, 2005 20:50

Shetani skrev:Jag föreslår att mattek tar en titt på några bilder av mig i baddräkt, det kommer göra honom skraj för minsta lilla.

Det var förstås ett annat sätt att se på det. :D Men eftersom du inte har bevisat det så gills det inte. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » tis mar 08, 2005 20:59

Det bevisar allt, tycker jag. :twisted:
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav JRT » tis mar 08, 2005 21:04

Shetani skrev:I am the terror that flaps in the night, I am the Javascript that bugs your browser, I am ...Eh..Shetani, Queen of EbiL!

Im the fear that keeps you awake,
I'm the shadows on the wall,
I'm the monsters they become,
I'm the nightmare in your skull,
I'm a dagger in your back,
An extra turn upon the rack,
I'm the quivering in your heart,
A stabbing pain, a sudden start.
JRT is here, now dearly depart. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » tis mar 08, 2005 21:05

*klappa JRT på huvvet*

Sött.
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav mattek72 » tis mar 08, 2005 22:30

Jag föreslår att mattek tar en titt på några bilder av mig i baddräkt, det kommer göra honom skraj för minsta lilla.

Try me :twisted:
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav Binchy » ons mar 09, 2005 0:05

Detta verkar ha förvandlats från nolbergs humortråd till Shetanis försök att hoppa upp och bita JRT i knäskålarna.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 0:17

Binchy skrev:Detta verkar ha förvandlats från nolbergs humortråd till Shetanis försök att hoppa upp och bita JRT i knäskålarna.

Ja. I'm amused, really. I'll be sure to laugh some time soon. :rolleyes:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Zaxx » ons mar 09, 2005 1:40

Jag ser ett litet nytt gäng bildas i "JRT, Shetani, Binchy och mattek72 " är det så är det så?.. skall det vara såhär??
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 1:56

Klart det ska! Vi är som the Fang Gang (inte mina hundar då) i ny tappning. Hop on the train or get off the tracks. Anyone who crosses our path... the reqiuem bell will toll for thee. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » ons mar 09, 2005 10:18

Hop on the train or remain on the tracks to be overrun, heter det väl?
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 10:28

Shetani skrev:Hop on the train or remain on the tracks to be overrun, heter det väl?

Dutti. Du kanske kan bli något i våran grupp, just keep it going.

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav mattek72 » ons mar 09, 2005 13:53

JRT skrev:
Shetani skrev:Hop on the train or remain on the tracks to be overrun, heter det väl?

Hon får jobba på det.
Shetani: jag väntar fortfarande på den där baddräkts bilden,som skulle skrämma mig. :twisted:
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 13:56

mattek72 skrev:
JRT skrev:

Hon får jobba på det.
Shetani: jag väntar fortfarande på den där baddräkts bilden,som skulle skrämma mig. :twisted:

Ja, känns lite som upp till bevis här nu. Den som inte lägger upp skrämmande/psykopatliknande bilder på sig själv hör knappast hemma i gänget. :twisted:

Vilket förstås för tankarna till, vart fan är dina bilder som bekräftar att du verkligen ser ut som din avatar? :rolleyes:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav mattek72 » ons mar 09, 2005 14:09

JRT skrev:

Vilket förstås för tankarna till, vart fan är dina bilder som bekräftar att du verkligen ser ut som din avatar?

Jag har inte grejerna som behövs alltså någon skaplig kamera.
Du skulle ändå aldrig känna igen mig,så länge jag är lugn.
Jag kan ju bjuda på det faktum, att jag har ett litet jack i pannbenet.
På samma ställe som det är ett yxhugg i Jasons hockey mask. (det var faktiskt så jag fick en liten rysning när jag upptäckte det.)
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav Binchy » ons mar 09, 2005 14:15

Mina föräldrar har ett kort på mig och min syster när vi var riktigt små som är lite psykopatliknande. Hon är nyss hemkommen från BB, och jag "kramar" om min nya syster. Bara det att det ser ut som om jag snarare tänker strypa henne. Tyvärr är den på papper och inte i dator och vi har ingen scanner. Så ni får tänka er den. En tvååring med blont lockigt hår som ler in i kameran (sådant strunt har jag slutat med, numer ser det snarare ut som om jag vill strypa kameramannen) och håller armarna runt halsen på en liten mörkhårig baby med lätt utstående ögon. Tydligen var jag också ruskigt svartsjuk på henne. Här har man varit ensam dam på täppan i två år och så kommer det en liten otäcking som tar allas uppmärksamhet.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 14:19

Hmmm. Då får jag helt enkelt bege mig till Kalmar och spana. Feel the heat, 'cause I'm on to you...

Bara det att det ser ut som om jag snarare tänker strypa henne.

Det låter bra, fast du förlorar poäng om du aldrig försökt strypa henne när ni båda var lite äldre. Själv var jag ondskefull redan som liten. Hade vassa naglar som jag rev folk i ansiktet med och dessutom mind control över husets katt som blev rabiat och gav sig på de vuxna när jag sa till. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav sharatec » ons mar 09, 2005 14:22

Binchy skrev:Tydligen var jag också ruskigt svartsjuk på henne. Här har man varit ensam dam på täppan i två år och så kommer det en liten otäcking som tar allas uppmärksamhet.

Låter bekant... :) Min syster (sex år äldre) var tydligen bra svartsjuk när jag föddes och verkar ha haft en hel del åsikter om nykomlingen. När jag var sex månader gammal skulle hon dock ge sig på att bära mig, och tappade mig givetvis med huvudet före i golvet. Jag vägrar fortfarande att tro att det var en olycka.
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me

Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad

Inläggav Gordo » ons mar 09, 2005 14:32

sharatec skrev:Låter bekant... :) Min syster (sex år äldre) var tydligen bra svartsjuk när jag föddes och verkar ha haft en hel del åsikter om nykomlingen. När jag var sex månader gammal skulle hon dock ge sig på att bära mig, och tappade mig givetvis med huvudet före i golvet. Jag vägrar fortfarande att tro att det var en olycka.

Känner också igen mig :) Min syster är fyra år äldre än mig och i början har jag förstått att hon var stolt över mig men efter några månader när nyhetens behag bleknat lite så började hon gå till handgripligheter. Nypte mig när jag sov och sådana saker, det höll i sig ganska länge också...

Nu är vi dock bra vänner och vi nyps nästan aldrig ;)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav Tinwiel » ons mar 09, 2005 14:39

Gordo skrev:
sharatec skrev:Låter bekant... :) Min syster (sex år äldre) var tydligen bra svartsjuk när jag föddes och verkar ha haft en hel del åsikter om nykomlingen. När jag var sex månader gammal skulle hon dock ge sig på att bära mig, och tappade mig givetvis med huvudet före i golvet. Jag vägrar fortfarande att tro att det var en olycka.

Känner också igen mig :) Min syster är fyra år äldre än mig och i början har jag förstått att hon var stolt över mig men efter några månader när nyhetens behag bleknat lite så började hon gå till handgripligheter. Nypte mig när jag sov och sådana saker, det höll i sig ganska länge också...

Nu är vi dock bra vänner och vi nyps nästan aldrig ;)

Jag tycker himla synd om min storasyster för hon fick nog inte så mycket uppmärksamhet efter att jag hade fötts, för jag var född för tidigt och fick ligga i kuvös, dvs jag var mycket mera sjuklig och ömtålig än vad hon varit. Sen så var jag nog en rätt så jobbig lillasyster också, för jag försökte alltid hänga på henne och hennes kompisar fastän hon inte ville, och jag var lika klantig och virrig då som jag är nu, så hon fick nog ta hand om mig en hel del... Man borde kanske vara snällare med sin syster nu för tiden istället då... :oops:

(fast jag är snäll nu för tiden, men vi träffas inte så ofta... )

Dock så har jag inte hört några historier om försök till systermord från hennes sida. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Gordo » ons mar 09, 2005 14:44

Tinwiel skrev:Dock så har jag inte hört några historier om försök till systermord från hennes sida. :)

Alltid ett plus :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav Binchy » ons mar 09, 2005 14:45

JRT skrev:
Bara det att det ser ut som om jag snarare tänker strypa henne.

Det låter bra, fast du förlorar poäng om du aldrig försökt strypa henne när ni båda var lite äldre. Själv var jag ondskefull redan som liten. Hade vassa naglar som jag rev folk i ansiktet med och dessutom mind control över husets katt som blev rabiat och gav sig på de vuxna när jag sa till. :twisted:

Jag har nog aldrig lyckats få tag om hennes hals sedan dess. Jag har dock bitit, slagit och klöst henne många gånger sedan dess. Hon fick en rejäl örfil när vi båda var i övre tonåren, kommer jag ihåg.

Vi tre äldre syskon var riktigt sadistiska mot den yngste en gång. Han är sju år yngre än nästa syskon, och blev väldigt bortskämd. Vi andra tyckte att han fick mycket mer uppmärksamhet än vad vi andra fått och att föräldrarna var mycket mer släpphänta mot honom, han fick en massa som vi aldrig fick. Så en gång när vi fyra var ensamma i bilen och vi visste hur länge föräldrarna skulle vara borta, så skällde vi ut honom efter noter och talade om precis vad vi tyckte. När det snart var dags för föräldrarna att komma tillbaka så tröstade vi honom och smörade och gullade en lång stund så att han skulle vara på gott humör när de kom.

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Tinwiel » ons mar 09, 2005 14:56

Binchy skrev:Vi tre äldre syskon var riktigt sadistiska mot den yngste en gång. Han är sju år yngre än nästa syskon, och blev väldigt bortskämd. Vi andra tyckte att han fick mycket mer uppmärksamhet än vad vi andra fått och att föräldrarna var mycket mer släpphänta mot honom, han fick en massa som vi aldrig fick. Så en gång när vi fyra var ensamma i bilen och vi visste hur länge föräldrarna skulle vara borta, så skällde vi ut honom efter noter och talade om precis vad vi tyckte. När det snart var dags för föräldrarna att komma tillbaka så tröstade vi honom och smörade och gullade en lång stund så att han skulle vara på gott humör när de kom.

Haha, Evil Binchy! Nu har du umgåtts alltför mycket med Mattek72 och JRT.. ;)

Men jag förstår vad du menar. Jag har en halvbror, en sladdis, som är 8 år nu och han är uppväxt med pappa och hans sambo. Han var fruktansvärt bortskämd när han var yngre, men nu är det lite bättre. Jag tror pappa och lillebrors mamma har förstått att han måste ha lite regler, annars funkar det inte. Jag kunde dock bli hemskt irriterad på att han alltid fick som han ville när han var yngre..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 14:59

Tinwiel skrev:Haha, Evil Binchy! Nu har du umgåtts alltför mycket med Mattek72 och JRT.. ;)

Just showing her onto her true path... :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Binchy » ons mar 09, 2005 15:16

Tinwiel skrev:Haha, Evil Binchy! Nu har du umgåtts alltför mycket med Mattek72 och JRT..

Eh, detta hände för ungefär 20 år sedan. Hade det varit nyss skulle jag ha bli rätt platt av att bråka med min lillebror. Han är lång och kraftig och väldigt stark, och dessutom mycket intelligent.

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om BtVS