noike skrev:poser: jo, men man vill ändå inte installera apple-skräpet. Fuckar upp allt för mycket.
poser skrev:w00t?
Om det är något som aldrig fuckat så är det väll quicktime, noike slap yourself.
poser skrev:RalfiParpa skrev:För de som inte gillar Quicktime (alla hoppas jag)
Quicktime äger när det gäller trailers.
adolvsson skrev:Äh, noike är inte ensam. Quicktime knullar aprumpa, om ni ursäktar min taskiga franska (vad jag tänkte säga var "Quicktime är inte särskilt bra alls", men det var trots allt några år sen jag läste franska nu). Om det är det bästa alternativet förm mtrailers, beror det på att bättre alternativ inte anammats av sajterna. Bastu!
RalfiParpa skrev:Apple har förgiftat era sinnen märker jag.
Vad mig anbelangar kan Quicktime rulla in sig i en matta och slänga sig från en bro.
Jag har aldrig förstått varför Quicktime är så fördelaktigt jämfört med t.ex. Windows Media Player eller något annat som inte kodats av satan själv.
Yog-Sothoth skrev:Intressant att höra från en iPod- och iTunes-förespråkare.
Sedan så tycker jag inte iTunes är hälften så hemskt som alla tuffa hårdrockare påstår.
LWes skrev:CheeseGuy skrev:Satan!
"Special Guest Director: Quentin Tarantino"
Huh?
Filmer består ju av flera korta berättelser (jag har inte riktigt förstått hur dom byggt upp det ännu...) och Quentin Tarantino har väl regisserat någon av dom...
caffeineaddict skrev:Uäh! DV-formatet är fult! Det fick både Collateral och Once Upon a Time in Mexico att bli fula! Javisst, kalla mig bakåtsträvare, men här tycker jag Tarantino har en poäng.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]