gaspode skrev:Tittarsiffrorna på fyran dalar (fritt fall snarare)
1x01 Pilot: 570 000
1x02 Top Banana: 410 000
1x03 Bringing up Buster: 235 000
Någon som är förvånad?
Jag röstar på att en schimpans med ögonbindel tar över TV4.
gaspode skrev:Tittarsiffrorna på fyran dalar (fritt fall snarare)
1x01 Pilot: 570 000
1x02 Top Banana: 410 000
1x03 Bringing up Buster: 235 000
Någon som är förvånad?
Jag röstar på att en schimpans med ögonbindel tar över TV4.
gaspode skrev:TV4 har krupit till korset och kommer från och med nästa avsnitt att kalla det för Arrested Development! Det goda har ännu en gång segrat!
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:TV4 har krupit till korset och kommer från och med nästa avsnitt att kalla det för Arrested Development! Det goda har ännu en gång segrat! :)
Yaaaaay! Victory! :D
noike skrev:caffeineaddict skrev:gaspode skrev:TV4 har krupit till korset och kommer från och med nästa avsnitt att kalla det för Arrested Development! Det goda har ännu en gång segrat!
Yaaaaay! Victory!
(15:16:04) (noike) YES! victory!
Nästa likadana tankegångar igen.
CheeseGuy skrev:Men vad är poängen med att byta namn nu? De lär väl knappast vinna tittare på det.
Men vad är poängen med att byta namn nu? De lär väl knappast vinna tittare på det.
gaspode skrev:TV4 har krupit till korset och kommer från och med nästa avsnitt att kalla det för Arrested Development! Det goda har ännu en gång segrat!
Tomas skrev:Spoiler 2x12
Sacremende
adolvsson skrev:gaspode skrev:TV4 har krupit till korset och kommer från och med nästa avsnitt att kalla det för Arrested Development! Det goda har ännu en gång segrat!
Fuckin', freakin', groovy.
sus@n skrev:Inte för att jag ser A.D. men ändå så gav jag i från mig ett glädjetjut. En serie vid namnet "Firma Ruffel och Bygg" (eller vad det var) lockar inte många
noike skrev:Ja. Fucking FOX.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare