caffeineaddict skrev:Läs mer och få all info från källan: http://chud.com/thud/471
Och om någon känner för att skicka in en lista, glöm inte att posta den här!
Off skrev:Om Graduation Day pt2 är bäst efter the gift varför ligger the gift på en sämre placering? Sedan ligger Becoming pt 2 över Graduation day pt 2 också. Jag är väldigt förvirrad![]()
Eller det kanske inte är någon rangordning mellan avsnitten?
RalfiParpa skrev:Off skrev:Om Graduation Day pt2 är bäst efter the gift varför ligger the gift på en sämre placering? Sedan ligger Becoming pt 2 över Graduation day pt 2 också. Jag är väldigt förvirrad![]()
Eller det kanske inte är någon rangordning mellan avsnitten?
För att citera den store poeten Organism 12: Tillåt mig att småle, till och med bli småsne.
Eller urg, jag vet inte om du skojar. Så dum är du inte inte. Damn you internet. Damn you all to hell.
Hmm, blev lite mer än tio avsnitt ser jag. Nu orkar jag inte sortera bort något, det här var från hjärtat, skrivet helt intuitivt och utan att kolla episodlistor och annat tjafs. Jag kan till och med ha tagit fel på något episodnummer och missat något avsnitt jag älskar men det spelar ingen roll nu. Buffy är bäst.
JRT skrev:Anne var väl lite ovanligt på en favoritlista, det ses ju av många som ett av de svagare i säsong 3 och av ganska många tom som ganska dåligt. Jag tycker det är bra, om än inte SÅ bra.
Tinwiel skrev:Ok, det blev en topp 30 lista istället, jag hade kunnat hållit på ett tag till men man är ju tvungen att sätta stopp nånstans...
KarinMee skrev:
2. Dead Things-s6
Buffy är som bäst när det är hemskt, sorgligt och allt går åt helvete.
SMGs skådespel är helt otroligt bra när hon slår Spike, men det har säkert redan nämnts ett par gånger gånger.
VelocityBoy skrev:KarinMee skrev:
2. Dead Things-s6
Buffy är som bäst när det är hemskt, sorgligt och allt går åt helvete.
SMGs skådespel är helt otroligt bra när hon slår Spike, men det har säkert redan nämnts ett par gånger gånger.
Fantastiskt en annan som har Dead things på andra plats... det är första gången.
Mr Gordo skrev:5. When She Was Bad
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare