Binchy skrev:Vad jag menade var väl att man sällan, utanför Sunnydale, snackar om mortality rate vid så unga år.
Precis, det roliga i det citatet är ju just att Jonathan pratar om mortality rate som att det vore något helt naturligt.
Binchy skrev:Vad jag menade var väl att man sällan, utanför Sunnydale, snackar om mortality rate vid så unga år.
Eisa skrev:tusan okså, jag har gått och blivit blödig. jag började småsnyfta av glädje när buffy fick sin utmärkelse...
Binchy skrev:Eisa skrev:tusan okså, jag har gått och blivit blödig. jag började småsnyfta av glädje när buffy fick sin utmärkelse...
Det kanske bara är ett tillfälligt snedsteg, temporary insanity...
Eisa skrev:gaspode skrev:the bunny :lovebunny: made you do it
tyst för bövelen! kaninen är till och äckligare än Frank!!!!
noike skrev:Eisa skrev:gaspode skrev:the bunnymade you do it
tyst för bövelen! kaninen är till och äckligare än Frank!!!!
Hey! Frank är inte äcklig! Vilket, ja, gör den kaninen äckligare eftersom den är hemsk.
BUFFY: Have... a nice... TIME.
A bear skrev:Kaxigt av Joyce att ta tjuren vid hornen
Angel: Today. But you have no idea how fast it goes, Buffy. Before you know it, you'll want it all, a normal life.
Buffy: I'll never have a normal life.
Buffy: I'm going to give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every single person on the face of the earth to do it.
Wesley: Well, I must say this is all rather odd to me.
Giles: Oh yes. At an all-male preparatory they didn't go in for this sort of thing.
Wesley: No, of course not. Unless you count the nights you made the lower classmen get up as girls and watched them ...
Buffy: Will, it's okay. You don't have to make him the bad guy.
Willow: But that's the best friend's job, vilifying and grousing.
Anya: (averts her eyes) I don't have a date for the prom.
Xander: Well gosh. I wonder why not. It couldn't possibly have anything to do with your sales pitch?
Anya: Men are evil. Will you go with me?
fripp21 skrev:Men vilken dålig tajming karln har!
Giles: "I had no idea that children en masse could be gracious."
Buffy: "Every now and then, people surprise you."
Buffy_4ever skrev:Vad heter låten i den första scenen av balen?
"I Like the way you" något sånt sjugner dom
Xander: When a guy does that, it means his eyes are open
Egentligen inte ett sånt där perfekt citat, men det knyter an rätt bra till varenda gång Buffy behövt avstå från något för att döda vampyrer i stället i 3 år. Med tanke på att det ändå är det hon får.BUFFY: I'm over the whole "Buffy gets one perfect high school moment" thing. But I'm certainly not going to let some subhuman ruin it for the rest of the senior class.
BUFFY: Could we not, please? When I think about us, I have this tendency to sort of go catatonic. And I really can't afford to do that right now. Gotta stop a crazy from pulling a Carrie at the prom.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare