Varför ingen Gellar í extramaterialet?

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Varför ingen Gellar í extramaterialet?

Inläggav MsWillow » tor feb 10, 2005 15:30

Det skulle ha varit roligare om man hade fått höra lite av vad SMG hade att säga om serien, sin och alla andra roller. Är det någon som vet varför hon inte är med?
MsWillow
Demon Fodder

Re: Varför ingen Gellar í extramaterialet?

Inläggav AngelsGirl » tor feb 10, 2005 16:10

MsWillow skrev:Det skulle ha varit roligare om man hade fått höra lite av vad SMG hade att säga om serien, sin och alla andra roller. Är det någon som vet varför hon inte är med?

SMG själv har sagt att hon inte hade tid, vilket man kan förstå eftersom hon fick ganska mycket projekt och sånt att göra. (Dessutom verkar det mesta av martialen göras runt säsong 6 så hon var ju känd redan då ;))
Hur i hela friden får man en liten text i signaturen? :P
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion

Inläggav MsWillow » tor feb 10, 2005 18:57

Ja, det är ju iofs sant. Fortfarande tråkigt, men förståeligt. =)
MsWillow
Demon Fodder

Inläggav xAMNESIAx » tor feb 10, 2005 19:22

Jag har alll respekt för SMG, och är ett stort fan av hennes arbete (både i och utanför Buffy). Respekterar även faktumet att hon gjorde Buffy fastän hon blev "stor", många andra skådespelare hade dragit till Hollywood på direkten. Hon lät inte kändisskapet stiga henne åt huvudet.
Men jag tycker att det att lite svagt av henne att inte medverka på extramatrialet. Visst, hon hade många bollar i luften just då. Men det känns ändå som att göra någon intervju här och där inte hade tagit så lång tid. Det är en DVD utgåva vi pratar om, något som säkert 90% av seriens hardcore fans köper, och hennes medverkan hade gjort mycket. Så lite trist tycker jag att det är. Jag tror inte att hon gjorde det för att vara taskig eller divig, tycker bara att hon prioriterade lite fel.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion

Inläggav Binchy » tor feb 10, 2005 20:49

Joss hade väl en tre fyra serier på gång samtidigt och han är ju med rätt ofta på extramaterialet. Hans kommentatorspår är ju helt klart mest underhållande och givande. Jag har också reagerat mot att SMG inte är med (mer än någon kommentar på OMWF-behind the scenes-spåret) och det är ju ändå hon som ÄR Buffy. :?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav noike » tor feb 10, 2005 21:06

Binchy skrev:Jag har också reagerat mot att SMG inte är med (mer än någon kommentar på OMWF-behind the scenes-spåret) och det är ju ändå hon som ÄR Buffy. :?

Eh, ja. Vilket betyder att hon i stort sett måste arbeta fulldagar på inspelningsplatsen. Alla extramaterial gjordes om jag förstod det hela rätt på arbetstid.

Joss hade anvaret för tre serier ett tag ja, men han deligerade arbetet rätt bra.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Binchy » tor feb 10, 2005 21:16

Det är väl svårt för SMG att delegera spelandet av Buffy...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Återgå till Allmänt om BtVS