usch...de e 4 veckor kvar...

CiX skrev:Så det finns alltså fördelar med att bara ha sett fram till Angel 1.19...
Tob skrev:ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2
sus@n skrev:Tob skrev:ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2
Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnittenSå jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..
sus@n skrev:Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnittenSå jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..
sus@n skrev:Tob skrev:ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2
Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnittenSå jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare