Langtry skrev:Seth Green och Eric Balfour (Xanders kompis Jesse) är med i America's sweethearts på trean.
ey skrev:Jag avstod från den. Har väldigt svårt för Julia Roberts. Nu är jag lite besviken..
ey skrev:Jag avstod från den. Har väldigt svårt för Julia Roberts. Nu är jag lite besviken..
Gwen: "Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?"
Eddie: "Actually, it really is a gun."
[shoots her multiple times]
Langtry skrev:Armin Shimerman (Principal Snyder) ses i senaste avsnittet av Commited.
Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Armin Shimerman (Principal Snyder) ses i senaste avsnittet av Commited.
Har du inte fattat något, när man ser Armin Shimerman spottar man inte honom som Snyder, utan givetvis som Quark, vilken han spelade i sju säsonger av DS9?!?
sus@n skrev:Mudbath skrev:Såg Riley i "En prinsesessas dagbok 2"faktiskt ganska bra..
Är han med i den? Jag trodde hans var "First Daughter" hmm
Langtry skrev:Yog-Sothoth skrev:Langtry skrev:Armin Shimerman (Principal Snyder) ses i senaste avsnittet av Commited.
Har du inte fattat något, när man ser Armin Shimerman spottar man inte honom som Snyder, utan givetvis som Quark, vilken han spelade i sju säsonger av DS9?!?
Off course ser man Quark också men det här är ju ett Buffyforum ju =)
Yog-Sothoth skrev:Jepp, mitt uppdrag är att innan 2005 är slut ha konverterat detta forum till ett 100% Star Trek- och hårdrocksforum.
Yog-Sothoth skrev:;) Jepp, mitt uppdrag är att innan 2005 är slut ha konverterat detta forum till ett 100% Star Trek- och hårdrocksforum.
Ai skrev:Yog-Sothoth skrev:;) Jepp, mitt uppdrag är att innan 2005 är slut ha konverterat detta forum till ett 100% Star Trek- och hårdrocksforum.
Lycka till.
Yog-Sothoth skrev:Ai skrev:Yog-Sothoth skrev:;) Jepp, mitt uppdrag är att innan 2005 är slut ha konverterat detta forum till ett 100% Star Trek- och hårdrocksforum.
Lycka till.
Det var ett skämt, Ai, du behöver inte oroa dig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare