monkeyboy skrev:Det här tror jag att jag kan, känns familjärt...
Troligtvis inte Hook men jag har för mig att dom skriker det där med.
monkeyboy skrev:I didn't know we had a king. I thought we were an autonomous collective.
monkeyboy skrev:I didn't know we had a king. I thought we were an autonomous collective.
Tam skrev:"The beast has no brother."
VelocityBoy skrev:Okej jag har ett ifrån en utav mina favoritfilmer
"I killed the president of Paraguay with a fork... How have you been?"
gaspode skrev:Let me ask you something. Why would a reviewer make the point of saying someone’s not a genius? I mean, do you think I’m especially not a genius?
malavel skrev:Citaten är för övrigt lätta att hitta med google.
noike skrev:Citat: I don't need a compass to know which way the wind shines.
gaspode skrev:Den var mycket bättre
High Fidelity
Fortsätter med hyfsat enkla då det inte blir nån fart i tråden om man väljer allltför obskyra rullar..
PC Load Letter? WTF does that mean?
Visste inte att det var en regel att man inte fick ha filmer som redan varit med...Yog-Sothoth skrev:gaspode skrev:Den var mycket bättre
High Fidelity
Fortsätter med hyfsat enkla då det inte blir nån fart i tråden om man väljer allltför obskyra rullar..
PC Load Letter? WTF does that mean?
Office Space, som redan har citerats i den här tråden.
gaspode skrev:Visste inte att det var en regel att man inte fick ha filmer som redan varit med...Office Space, som redan har citerats i den här tråden.
All the ways you wish you could be, that's me. I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly, I am free in all the ways that you are not.
Yog-Sothoth skrev:gaspode skrev:All the ways you wish you could be, that's me. I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly, I am free in all the ways that you are not.
Det visste inte jag heller. ;)
Hmm, angående ditt citat; jag antar att det inte är en Pixar-film?
Someone has been pissing on my Gamecube and I'm about to close the case.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare