Tam skrev:I serien Tales of the vampires kan man se att Xander levt som Draculas slav ett år. Skriven av Drew Goddard så det är ju så gott som sant.
Johannah skrev:Jag är inte helt övertygad om det. Och jag är väldigt skeptisk till att man kan avsäga sig en profetsia. (I alla fall vill jag inte att det ska gå.) Jag tror (vill tro) att det var en bluff, för att se om Angel var med på det hela.
Johannah skrev:Spike? Ja, han får gärna dö i den stora fighten. Neeej, kanske inte. Men han ska definitivt inte få shanshu'n.
(Tänk vad saker och ting kan förändras. När jag bara hade sett BtVS var Spike min favorit. Men efter att ha sett AtS betyder han ingenting.)
VelocityBoy skrev:Jag bryr mig inte om att Spike är en sådan populär karaktär att enbart nämnadet av hans namn får fangirls att drägla... han är fortfarande en utomordentligt välskriven karaktär och det jag ser i honom är mer än kindben och en kaxig attityd.
Johannah skrev:Oh ja, det gör jag med. Men jag tyckte (tyvärr) inte att Spike passade in i AtS. Spike var en underbar karaktär i BtVS, men snälla, dra inte in honom i AtS.
sprite skrev:I min värld får Spike och Buffy ihop det igen. Hon letar upp honom och de får vara tillsammans. Spelar ingen roll var när eller hur, bara att de får vara tillsammans.
Vore kul om Xander och Willow startar ett eget företag eller nåt och jobbar ihop.
Giles startar upp en magi affär i england som han döper till Anya.
Dawn utbildar sig till polis.
Yog-Sothoth skrev:sprite skrev:I min värld får Spike och Buffy ihop det igen. Hon letar upp honom och de får vara tillsammans. Spelar ingen roll var när eller hur, bara att de får vara tillsammans.
Vore kul om Xander och Willow startar ett eget företag eller nåt och jobbar ihop.
Giles startar upp en magi affär i england som han döper till Anya.
Dawn utbildar sig till polis.
Hahahaha!!! Du förgyllde min förmiddag.
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]