latarmig skrev:För ett halvår sedan hade jag ett litet upprop om den obefintliga aktiviteten i säsong tre av AtS, varpå sus@n skrev i sex trådar inom en timma. :-)
Ett annat sätt att få grepp om aktiviteten är att titta på antalet visningar. I hela AtS (alla säsongerna) finns det bara tolv avsnitt som har fler än tusen visningar (de flesta av dem i femte säsongen). Det innebär förmodligen att de flesta av oss inte läst alla trådarna än.
latarmig skrev:Varför det inte blivit riktigt likadant med AtS är svårförklarligt. Är det kanske inte lika många som gillar den serien?
Off skrev:En av mina polare som spyr galla över Buffy bara man nämner namnet såg She(!?) när det sändes på 4an och tyckte det var hur bra som helst. Han är dock lite udda
3. drusilla. Kommentar; håll dig borta från spike!
sprite skrev:Tinkerbelle skrev:3. drusilla. Kommentar; håll dig borta från spike!
Du är galen människa.
Dru och Spike är underbara tillsammans!
He he, nej det är dru som är galen![]()
![]()
Det ska vara spuffy
Flisa skrev:Ah, vad är det jag ser? Drusilla på en lista över de man gillar minst.Hon som klättrar långt upp på min tycka om lista!
sprite skrev:Flisa skrev:Ah, vad är det jag ser? Drusilla på en lista över de man gillar minst.Hon som klättrar långt upp på min tycka om lista!
Jag tycker helt enkelt inte att hon är så speciell.
Även om jag tycker att Juliet (eller vad hon nu heter) spelar henne bra.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare