caffeineaddict skrev:Det är ett bevis på vilket aktivt och socialt liv jag lever.
caffeineaddict skrev:sus@n: Ja, S1 av Alias är en rollercoaster. Synd att serien aldrig blir så bra igen IMHO (förutsatt att inte S4 har några ordentliga kvalitativa överraskningar i JJ Abrams bakficka).
caffeineaddict skrev:sus@n: Ja, S1 av Alias är en rollercoaster. Synd att serien aldrig blir så bra igen IMHO
VelocityBoy skrev:caffeineaddict skrev:sus@n: Ja, S1 av Alias är en rollercoaster. Synd att serien aldrig blir så bra igen IMHO
Jag tycker att s1 är en aning tafflig och har liksom hoppats på att den skall bli bättre så det där lät ju inte så bra (har just köpt s1 boxen).
Binchy skrev:Faast, 88 avsnitt på en månad. Pfft! Jag såg hela Superbuffyboxen, 144 avsnitt, på en månad. I'm more crazy than youuu!!!And seem to have less of a life...
Nyx skrev:Binchy skrev:Faast, 88 avsnitt på en månad. Pfft! Jag såg hela Superbuffyboxen, 144 avsnitt, på en månad. I'm more crazy than youuu!!!And seem to have less of a life...
Jo, fast det var ju inte bara 88 avsnitt, har även flikat in en hel del Buffy under tiden. Och sett vissa av Angelavsnitten flera gånger, en hel del med commentaries och så allt extramaterial förstås....och så följer jag ju s1-reprisen på ztv.
Jag tror att jag åtminstone kan gå några ronder mot Binchy i galenskapsmatchen!
Binchy skrev:Vi kan ju säga att vi är rätt vansinniga båda två.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare