caffeineaddict skrev:RalfiParpa: Halvtaskige (jag är ledsen, men karln är överskattad!) Robert Rodriquez regisserar i nära samarbete med Frank Miller som jag har förstått det. Jag räknar med att all eventuell kvalitet kommer från Miller. Iofs har Rodriguez viss känsla för tempo och kameravinklar, men han har det där pesky story & berättandekonceptet kvar att försöka förstå.
Tinder skrev:Håller med om att filmen var bra fast jag tyckte att även slutet fungerade.
Johannah skrev:Såg Mean girls här om dagen. Undehållande film faktiskt. Och Lindsay Lohan är ju bara för söt.
VelocityBoy skrev:Jag tyckte att det var en ganska stor besvikelse, jag hade hört så mycket positivt om den men den kändes som en standard high-schoolfilm... men söt var hon.
monkeyboy skrev:Och när man ser en liten flash av den rollfigur Elijah Wood tycks spela så ser man ju bara en person med glasögon där resten av ansiktet är i mörker, wesleyvibbar någon?
VelocityBoy skrev:Tob: Var det stor skillnad på original versionen och directors cut versionen?
Illyria skrev:VelocityBoy skrev:Tob: Var det stor skillnad på original versionen och directors cut versionen?
Director's cut förklarar mer, tom lite för mycket så jag som tittare kände mig lite dum (idiotförklarad) emellanåt, men i slutändan var det också en bra verison. Det var nämligen en del av charmen med vanliga versionen, att det fanns mycket själv att upptäcka, lista ut och förstå.
För någon som inte sett filmen innan skulle jag rekommendera att se originalet först.
jvc_man skrev:Hur mycket längre är DC-versionen än orginalversionen?
Intressant, blir sugen och se DC*
Mvh
Tob skrev:jvc_man skrev:Hur mycket längre är DC-versionen än orginalversionen?
Intressant, blir sugen och se DC*
Mvh
Runt 20 minuter har jag för mig att jag har läst någonstans. Och det är ju ganska mycket så det kan säkerligen vara så att har man sett orginalfilmen ett antal gånger och sedan ser DC versionen så kan den bli övertydlig.
Tob skrev:Och det är ju ganska mycket så det kan säkerligen vara så att har man sett orginalfilmen ett antal gånger och sedan ser DC versionen så kan den bli övertydlig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]