noike skrev:Illyria skrev:[Störningsmoment dock: Keira Knightley, she can't act.
Annat störningsmoment: Orlando Bloom, he can act even less.
noike skrev:Har sett dem för lite gånger men det är fullt möjligt att Anchorman och Garden State kommer med på listan. Nästan mer än fullt möjligt, men som sagt var, jag måste se om dem ett antal gånger till.
caffeineaddict skrev:Hela filmdiskussionen har spårat ur så totalt under den här sista sidan att jag tror jag lämnar tråden ett tag. Min åsikt passar helt enkelt inte in någonstans just nu. Återkommer när saker har lugnat sig lite.
Illyria skrev: Störningsmoment dock: Keira Knightley, she can't act.
adolvsson skrev:Illyria skrev: Störningsmoment dock: Keira Knightley, she can't act.
Bollocks. "Bend it like Beckham", någon?
malavel skrev:adolvsson skrev:Illyria skrev: Störningsmoment dock: Keira Knightley, she can't act.
Bollocks. "Bend it like Beckham", någon?
Ja.
You sly dog! You got me monologue-ing!
noike skrev:Har just sett the Incredibles, Pixar blir verkligen bättre och bättre.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Hela filmdiskussionen har spårat ur så totalt under den här sista sidan att jag tror jag lämnar tråden ett tag. Min åsikt passar helt enkelt inte in någonstans just nu. Återkommer när saker har lugnat sig lite.
Chicken! Ca-co-ca-ca-co-ca-ca.
caffeineaddict skrev:jvc_man: Jag gillar den rätt ordentligt, men har å andra sidan inte sett den på säkert, tja, sex-sju år så jag kommer inte ihåg några detaljer. Jag tror det ligger en gammal VHS med den på hemma hos föräldraenheterna. Man kanske borde passa på att se om den snart.
poser skrev:caffeineaddict skrev:Som poser skulle ha sagt, "the internet is my pimp and I love her".
:arrow:
caffeineaddict skrev:poser skrev:caffeineaddict skrev:Som poser skulle ha sagt, "the internet is my pimp and I love her".
:arrow:
Jaja, var inte så petig nu.
Jag är professionellt flummig. Jag flummar professionellt. Jag är en flummare.
LWes skrev:Sin City trailer:
Ärligt talat den snyggaste bästa trailern jag någonsin sett.
Så otroligt häftigt! Jag vet inte vad jag skall ta mig till!
Mönsterstudenten Thomas skrev:Denna långa lista över skådespelare, och du nämner inte Alexis Bledel? Underbara, söta Alexis!!!
Ai skrev:Sitter och är julmatsdäst och slötittar på Notting Hill - för säkert förtonde gången - och det slår mig att den som skrivit manus har helt oavsiktligt (eller antagligen inte!) skapat en Buffy-referens: William (Hugh Grant) bor tillsammans med Spike....
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare