Glorificus skrev:Tinder skrev:Såg precis Pleasentville och blev lite förvånad då jag upptäckta att Jonathan (Danny Strong) och Riley (Marc Blucas) var med i den. Iof väldigt små roller men de var där
Hehe, glöm inte Jason Behr.(Ford, "Lie to Me")
Buffybot Wannabe skrev:Glorificus skrev:Hehe, glöm inte Jason Behr.(Ford, "Lie to Me")
ååå, Jason Behr...drömmer mig bort... roswell...
Buffybot Wannabe skrev:Glorificus skrev:Tinder skrev:Såg precis Pleasentville och blev lite förvånad då jag upptäckta att Jonathan (Danny Strong) och Riley (Marc Blucas) var med i den. Iof väldigt små roller men de var där
Hehe, glöm inte Jason Behr.(Ford, "Lie to Me")
ååå, Jason Behr...drömmer mig bort... roswell...
JRT skrev:Just nu är Keith Szarabajka, Holtz, med i Roswell.
noike skrev:men det stora felet att jag satt och tittade på W:TR. WTF?!)
JRT skrev:noike skrev:men det stora felet att jag satt och tittade på W:TR. WTF?!)
Böjd att hålla med. Walker Texas Ranger, brr. Men så länge du inte spelar in alla avsnitt till din zombiepolare ska jag inte säga något mer.
monkeyboy skrev:Vet inte om de räknas men Michelle Branch sjöng Goodbye to you på förhäxad alldeles nyss...
Mönsterstudenten Thomas skrev:monkeyboy skrev:Vet inte om de räknas men Michelle Branch sjöng Goodbye to you på förhäxad alldeles nyss...
Har hon varit med i nåt Buffy-avsnitt?
True Horror is a factual supernatural documentary series, made by October Films, for Discovery Europe. Topics will include vampires, demons, witches and exorcism, with Anthony Head interviewing the experts.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]