extramaterial i säsong sex

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

extramaterial i säsong sex

Inläggav sprite » tor dec 16, 2004 23:16

Satt och kollade på extramaterialet till säsong sex när jag plötsligt såg något jag missat innan.."American television arts & sciences panel discussion", där bland annat Joss, Nicholas, Alyson, James och Michelle var med och fick svara på frågor.

Det var väldigt annorlunda att se dem på det sättet. Har ju aldrig riktigt sett dom "på riktigt" förut.
Även om jag sett bakom kulisserna på omwf.

James verkar ju vara lite halvt galen =) ..
Han verkar ha en otrolig energi och hade svårt att sitta still. Han rör på kroppen hela tiden.
Och efter att ha sett honom i bakom kulisserna till omwf när han spelar gitarr kan jag säga att jag blir mer och mer imponerad av honom. Han har många strängar på sin lyra!
"If you dont stop being such a bitch, maybe i will bite you."
Användarvisningsbild
sprite
Minion

Inläggav RalfiParpa » tor dec 16, 2004 23:19

Ah, jag såg den för första gången för några dagar sedan (har aldrig ägt Buffy på dvd tidigare eller orkat ladda ner det på DC eller liknande).

Mycket trevlig tillställning men var det bara jag som reagerade på att killen längst till höger inte fick säga ett ord?

EDIT: Förresten skrattade jag så att jag väckte grannarna när diskussionsledaren frågade om Spike med själ skulle bli som med Angel, att han inte kan ha sex. Hon verkade inte ens förstå att alla skrattade åt henne, inte med henne.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad

Inläggav sprite » tor dec 16, 2004 23:46

RalfiParpa skrev:Ah, jag såg den för första gången för några dagar sedan (har aldrig ägt Buffy på dvd tidigare eller orkat ladda ner det på DC eller liknande).

Mycket trevlig tillställning men var det bara jag som reagerade på att killen längst till höger inte fick säga ett ord?

EDIT: Förresten skrattade jag så att jag väckte grannarna när diskussionsledaren frågade om Spike med själ skulle bli som med Angel, att han inte kan ha sex. Hon verkade inte ens förstå att alla skrattade åt henne, inte med henne.

he he, ja det var kul. James kommentar var rätt rolig också.

Annars såg alla väldigt nervösa ut i början..Man kunde nästan tro att Nicholas var påtänd eller nåt ;)
"If you dont stop being such a bitch, maybe i will bite you."
Användarvisningsbild
sprite
Minion

Inläggav caffeineaddict » fre dec 17, 2004 0:33

sprite skrev:Man kunde nästan tro att Nicholas var påtänd eller nåt ;)

Jag förstår iofs att du skämtade, men nu med facit i hand känns det väl inte som någon omöjlighet att han var inne i, eller på väg in i, sin mest alkoholberoende period.

Det blir faktiskt alldeles fruktansvärt roligt varje gång Nicky säger något under paneldiskussionen, för att hans skämt är SÅ dåliga! Lite bakvänd humor liksom. Man får den här blicken: :eek: och tänker, "Herrejävlar, vad fan tänkte karln med?".

Hade vi inte redan en tråd om extramaterialet i S6 eller har jag drömt nu igen?

EDIT: Nix, ingen dröm. Här: http://buffyforum.se/viewtopic.php?t=202 . Jag låser den här så kan vi fortsätta där.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Återgå till Allmänt om BtVS