caffeineaddict skrev: (dessutom har jag ju redan S1 på R1, så det blir åtminstone lite symmetri i det hela...).
poser skrev:Im R1 all the way.
Piraten skrev:Varifrån får ni pengar?
Det kan ju inte vara bingolotto för det har jag provat under några år...Med mindre lyckat resultat...
Det kan ju inte vara bingolotto för det har jag provat under några år...Med mindre lyckat resultat...
Johannah skrev:För att handla Angel-prylar tar man sig råd, även om man inte har det.
brat skrev:Dilemma dilemma!!
Glorificus skrev:Först och främst, nöj dig inte med mindre än R2.
Sen så verkar det komma nya releaser här i Sverige nu av Angel-boxarna, R2, åtminstone s1-2... 26 januari läser jag på dvd.se, 430 kr styck. Vilket förmodligen betyder att de kommer att vara ännu billigare t.ex. på http://www.cd-wow.se
Mitt råd är alltså att vänta och se vad dessa nya releaser kommer att kosta på andra ställen. (Just nu 499 kr på Ginza och Cdon; 495 kr på Discshop)
brat skrev:Då jag funderade över detta alternativ försökte jag lista ut hur de ser ut genom att fråga om någon köpte den nya svenska utgåvan av Buffy i höstas - de kanske ser lika ut tänkte jag. Men jag fick inget svarSå jag vet fortfarande inte om de är snygga och praktiska eller fula och plastiga som de gamla svenska - bara nu i 1 box.
Tinkerbelle skrev:De nya svenska är exakt lika som de gamla,förutom att det är ett pappersfodral över plastboxen..
brat skrev:Tinkerbelle skrev:De nya svenska är exakt lika som de gamla,förutom att det är ett pappersfodral över plastboxen..
Tack för svaret men... hm... det är ju omöjligt! De kan inte vara exakt lika, de nya är ju en box/säsong... de gamla var 2/säsong.
brat skrev:Ixnay on the venskanyutgåvanavangel-say då. Tack!
Glorificus skrev:brat skrev:Ixnay on the venskanyutgåvanavangel-say då. Tack!
Aah! Jag visste inte att du kunde Ixnay-språket..! Det får du lära mig. Det har retat mig i veckor när det dyker upp i olika serier.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare