Zaxx skrev:"OMG he's using the Chewbacca defence"
Illyria skrev:MT: har du varit i Wellington (dvs det skulle kunna vara du)?
Mönsterstudenten Thomas skrev:Illyria skrev:MT: har du varit i Wellington (dvs det skulle kunna vara du)?
Ja, jag reste i Nya Zeeland under den tiden och besökte en mångfald av inspelningsplatser till LoTR... Den 1:a december var jag på plats i Wellington för premiären och såg hela kändisparaden innan, allas tal mm. Sen var det en gigantisk folkfest med ca 140.000 pers under kvällen, det var storslaget... Jag var även på Howard Shores konsert som spelade musik från alla filmerna i konserthuset, det var nog den bästa biten.
Så det finns nog en god möjlighet att det är jag på bilden.
RalfiParpa skrev:Mönsterstudenten Thomas skrev:Illyria skrev:MT: har du varit i Wellington (dvs det skulle kunna vara du)?
Ja, jag reste i Nya Zeeland under den tiden och besökte en mångfald av inspelningsplatser till LoTR... Den 1:a december var jag på plats i Wellington för premiären och såg hela kändisparaden innan, allas tal mm. Sen var det en gigantisk folkfest med ca 140.000 pers under kvällen, det var storslaget... Jag var även på Howard Shores konsert som spelade musik från alla filmerna i konserthuset, det var nog den bästa biten.
Så det finns nog en god möjlighet att det är jag på bilden.
Jag är kolossalt avundsjuk. Fick du se filmen 1 december också?
Illyria skrev:MT: har du kommit fram till om det var du?
AKS skrev:Nice pics!
Argh, du har sett Ian McKellen i verkligheten!! *insanely jealous*
AKS skrev:Nice pics!
Argh, du har sett Ian McKellen i verkligheten!! *insanely jealous*
Zaxx skrev:Blir det flipp eller flopp med Spielberg o Cruise ?
caffeineaddict skrev:Zaxx skrev:Blir det flipp eller flopp med Spielberg o Cruise ?
Det blev ju ett stort "njaså" senast, så det blir väl något liknande nu.
Zaxx skrev:Kolla här då.
Blir det flipp eller flopp med Spielberg o Cruise ?
vad tror ni?
http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/
Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag tillhör snarare den skaran som är överlycklig över att ha sett Liv Tyler på ett par meters avstånd.
RalfiParpa skrev:Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag tillhör snarare den skaran som är överlycklig över att ha sett Liv Tyler på ett par meters avstånd.
Li-Li-Liv Tyler? I person? På riktigt? På ett par meters avstånd? Hgggghhnnnnnn.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Jag tillhör snarare den skaran som är överlycklig över att ha sett Liv Tyler på ett par meters avstånd.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare