Pazuzu skrev:Ai skrev:Nu är jag bara nyfiken på vilket avsnitt han och hans kompisar såg.
Bara han inte tokspoilrar som förra gången, då blir jag arg.
Säg det inte för 'högt' bara för då gör han det bara för att jävlas...
Pazuzu skrev:Ai skrev:Nu är jag bara nyfiken på vilket avsnitt han och hans kompisar såg.
Ai skrev:Pazuzu skrev:Ai skrev:Nu är jag bara nyfiken på vilket avsnitt han och hans kompisar såg.
Pazuzu skrev:Ai skrev:Pazuzu skrev:Ai skrev:Nu är jag bara nyfiken på vilket avsnitt han och hans kompisar såg.
Iofs så är väl skadan redan skedd, när jag skrivit det redan. Men jag får läsa tråden lite mer försiktigt i fortsättningen.
Pazuzu skrev:Ai: Tack så mycket!Förhoppningsvis vet han heller inte hur man läser spoilermarkerad text....
Ai skrev:Pazuzu skrev:Ai: Tack så mycket!Förhoppningsvis vet han heller inte hur man läser spoilermarkerad text....
Glöm inte att fixa dina citat också.
nolberg skrev:BUFFY SUGER
nolberg skrev:ANGEL OWNS
mattek72 skrev:nolberg,vilka givande inlägg.
Det är helt klart att nolberg lever i förnekelse. Han har redan givit med sig för länge sedan, svårigheten är bara att träda fram.
Att inte bara gå med på att Angel är bra, utan till och med säga att den äger, är bara det första, ack så viktiga, steget i riktning mot att erkänna att det är Buffy han drömmer om på nätterna (nej, han är nog ingen Willow-typ). Samt att om han bara klarade av att övertyga mamma och pappa om att köpa alla säsongerna av Buffy - utan att därmed förlora sin manlighet - så skulle han göra det.
nolberg skrev:spoiler angel 5x22
Angel slutar med att alla dör utom 4pers sen kommer det typ 1milion demoner och dödar dom
Shetani skrev:nolberg skrev:Shetani tänker du på din mammas älskare?
Sött. Börjar du tappa stinget, nolis?
Tinkerbelle skrev:Shetani skrev:nolberg skrev:Shetani tänker du på din mammas älskare?
Sött. Börjar du tappa stinget, nolis?
har han någonsin HAFT nåt sting?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare