Ai skrev:Jag började kolla på Alias när den började sändas för jag hört så mycket bra om den. Sen gjorde fyran något som jag fortfarande har svårt att förlåta dom för och för evigt fläckat Alias för mig....
Först flyttade fyran BtVS till fyran plus och satte den faktist på en LYSANDE sändningstid - även om färre människor kunde se den. Dom sände Buffy 21.00 har jag för mig. MEN. Det höll som alla vet inte länge (var det åtta avsnitt?). Buffy fick flytta på sig ur tablån för att det helt plötsligt blev SUPERVIKTIGT att sända en reprisomgång av Alias första säsong! Tror till och med att den säsongen inte ens sänds klart på vanliga fyran då det här hände...![]()
Så tyvärr så har jag haft svårt att titta på Alias sen dess. Jag blir oförklarligt sur. Men jag ska göra ett nytt försök i framtiden, för serien har kvalité, det går ju inte att komma ifrån.
caffeineaddict skrev:Jag har sagt det här så många gånger, men Alias S1 var alldeles utmärkt underhållning, och jag tycker att det bara gick nerför fr.o.m. S2:s begynnelse. Serien började ta sig själv på för stort allvar och hanterade inte den övergången särskilt väl i mitt tycke. Det var bra mycket skojigare när det var ren och skär spionfantasi, och inte riktigt lika mycket såpopera.
caffeineaddict skrev:CG: Då håller vi inte med varandra. Will är mitt personliga identifikationsobjekt i serien och en av mina favoritsaker med den. Bra mycket roligare än träbocken Michael Vartan och rätt mycket skojigare än Sydney också.
I övrigt så har ju en serien en guldklimp framför andra: Ron Rifkin! Oavsett hur taskiga avsnitten kan vara i övrigt så är han alltid lika utmärkt underhållande.
Chosen skrev:med det ryktas att hon ska komma tebax
CheeseGuy skrev:Jag håller absolut med om Ron Rifkin. Han äger!
CheeseGuy skrev:Jag håller absolut med om Ron Rifkin. Han äger!
LWes skrev:spoiler säsong 3:
Jag förstår inte att det typ var meningen att man skulle ogilla Melissa George's karaktär. För tydligen hatade alla fans henne och det var det JJ ville så att det skulle kännas bra när man fick veta att hon var ond.
Jag gillade henne! Jag blev besviken när man fick reda på att hon var ond!
HeY skrev:Lauren är Vaughn's flickvänn som var med i tisdags eller??
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare