poser skrev:O.C is a rollercoaster!
O.C is a rollercoaster!
O.C is a rollercoaster!
AKS skrev:Jepp, han har bra samspel med Sandy och Seth. Och där kommer hans laidback-karaktär till rätta. Men med Marissa... urk! Ja, läser ni mina tidiga kommentarer så ser ni att jag inte gillat de två ihop en endaste gång. Inte ens i början. De där äckligt trånande blickarna... Fy 17.
Sen så kanske jag är ensam om detta, men medan jag tycker att alla skådespelare i The OC är bra överlag, så tycker jag att Mischa something är riktigt usel. Hennes ansikte är verkligen stendött och hon läser replikerna som nån som går på lugnande.
Someone’s Living in Buffy’s house ?!
From Tvguide.com - 2004-12-22nd
Question: As a fan of Buffy and The O.C. I have to ask: Does Ryan’s new crush Lindsaylive in Buffy’s old house? When she closed the door on Ryan, it echoed previous slams on Angel and Spike - right down to the very same door! I think. Please tell me I’m not crazy. - Tess
Ausiello: While I can’t vouch for your sanity - you are reading this column, after all - I went back and checked the Dec. 9 O.C. and you’re right! Lindsay did move into Buffy’s old digs. I think. I’m still waiting for the show’s rep to get back to me with the final word.
Illyria skrev:Buffys hus? Avsnittet 9 dec/2x05: det kan inte vara samma hus, inte ens dörren är lik.
Illyria skrev:Visst, finns det vissa mindre likheter mellan husen men vid en närmare undersökning är det ej samma hus:
Buffys hus vs OC-huset (spoiler för avsnitt 2x06)
poser skrev:5 minuter in i 208
"did you read the new whedon x-men"
hihi.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare