latarmig skrev:Du kan också skaffa rippar på DC som är gjorda direkt från avsnittet, det vill säga inte soundtracket. Då får du med sådant som är bortredigerat i den officiella utgåvan, små kommentarer som Spike: "Bugger this", Sweet: "The slayer?" med mera. Själv tycker jag att det är betydligt roligare att lyssna till den versionen. Det blir mer på riktigt.
Mudbath skrev:och där söker du på:
VA-Buffy_The_Vampire_Slayer_Once_More_With_Feeling-OST-2002-XNTP
så får du hela soundtracket.. med bra kvalitet..
Mudbath skrev:sprite skrev:okej, vad bra! Tack så jätte mycket!
och har du inte DC++ så kan du lägga till mig på msn så fixar det sig ska du se..
latarmig skrev:noike skrev:Men då får man inte med hela Parking Ticket. Och det är det definitivt inte värt.
Man måste ju inte välja, man kan mycket väl skaffa båda.
sprite skrev:Mudbath skrev:sprite skrev:okej, vad bra! Tack så jätte mycket!
och har du inte DC++ så kan du lägga till mig på msn så fixar det sig ska du se..
Jag har lagt till dig på msn. Det kommer att vara från helena
Lila skrev:Hur gick det? Fick du tag i låtarna! Jag har letat jättelänge efter "Sacrifice (From The Gift)". Spår 22. länge! Har alla andra låtar så man vill ju inte köpa hela skican bara för en låt..
Lila skrev:Hur gick det? Fick du tag i låtarna! Jag har letat jättelänge efter "Sacrifice (From The Gift)". Spår 22. länge! Har alla andra låtar så man vill ju inte köpa hela skican bara för en låt..
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare