Hallå, jag har tråkigt när jag sitter här med min uppsats, nolberg är ju underbar underhållning, kom tillbaks...

Edit: Nu såg jag att han hade kommit med ett nytt inlägg, han är här ganska ofta ändå då, vilket tur...

TkJ skrev:ey skrev:Eller att erkänna att man sett The International Noice Conspiracy live. Sveriges tråkigaste liveband. HU!
Har du sett Jumper?
alltså monstren ser ju ut som fula äckliga docker och buffy är en tönt som är tanig och liten... vad ska hon göra åt saken?
nolberg skrev:DET ÄR SÅ JÄVLA KASSSSSST... i angel blev spike av med armarna då sydde dom tillbaka dom(?) så jävla kasst
nolberg skrev:DET ÄR SÅ JÄVLA KASSSSSST... i angel blev spike av med armarna då sydde dom tillbaka dom(?) så jävla kasst
nolberg skrev:Spoiler för angel s5
DET ÄR SÅ JÄVLA KASSSSSST... i angel blev spike av med armarna då sydde dom tillbaka dom(?) så jävla kasst
Styx skrev:håller på att läsa igenom denna underbara tråd(är bara på sidan 5 än)...och pedofil snacket tvingar mig att lägga in detta totalt OT citat ur en totalt OT serie..menemn...det är för bra för att missas...
DuFresne: Well, even if my orders didn't prohibit me from doing that, I still wouldn't. I joined the army as a conscientious objector.
Tucker: A conshe- who?
DuFresne: I'm a pacifist.
Caboose: You're a thing that babies suck on...
Tucker: No dude, that's a pedophile.
Church: Tucker, I think he means a pacifier.
Tucker: Oh yeah, right. Man I was totally thinking about something else.
Church: That's real classy, Tucker.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare