Off skrev:Var det bara jag som tolkade det som "var inte finne"
tror det.
poser skrev:Winnerbäck, Lars Dans Med Svåra Steg CD 1996
Winnerbäck, Lars Rusningstrafik CD 1997
Winnerbäck, Lars Med Solen I Ögonen CD 1998
Winnerbäck, Lars Kom CD 1999
Winnerbäck, Lars Elden CD-Singel 2001
Winnerbäck, Lars Live - För Dig [Limited] CD (2) 2001
Winnerbäck, Lars Singel CD 2001
Winnerbäck, Lars Söndermarken CD 2003
Winnerbäck, Lars Över Gränsen / Dunkla Rum CD-Singel (2) 2003
Winnerbäck, Lars Live I Linköping DVD 2004
Winnerbäck, Lars Vatten Under Broarna CD 2004
Hur kan man älska någon som äger det där ?
Needs more cowbell.
monkeyboy skrev:[...]Vad är det för ord som kommer ur din mun? (nej jag menar inte skånskan)
Emily skrev:Jag blir rädd att skriva eftersom jag skriver så otrolig fel![]()
Men jag är ju finne
monkeyboy skrev:Frågan är om du hade reagerat på samma sätt om jag var från tex Uppsala och sa samma sak?
monkeyboy skrev:Frågan är om du hade reagerat på samma sätt om jag var från tex Uppsala och sa samma sak?
poser skrev:monkeyboy skrev:* You were kicked from #buffyforum.se by poserdonut (skåne > sthlm, 10m ban)
Vad folk tar till när dom vet att dom har fel =D
Orkar bara inte med dryga stockholmare.
nolberg skrev:jeg öppna sida 2-3 gång i ett minut, ni aldrig stänga sida därför ni vara här mer än meg
Ai skrev:monkeyboy skrev:Frågan är om du hade reagerat på samma sätt om jag var från tex Uppsala och sa samma sak?
Att spela ut "jag kan säga vad jag vill bara för att jag kommer från Stockholm, och det gör mig immun eftersom jag är övertygad om att alla hackar på stockholmare"'-kortet gång efter gång funkar inte. Det bekräftar bara varför så många tycker att stockholmare är dryga.
Ang. om du fått samma svar om du kommit från Uppsala så kan jag nog ta en vild gissning och säga: Ja. Det hade inte hjälpt varifrån än du kom.
sus@n skrev:Grattis nolberg! Du är nummer 112 i antal inlägg av totalt 365 medlemmar!
sus@n skrev:Shetani skrev:Jag tror nolberg lämnat oss.
Varför tror du det?
LWes skrev:
Jag tror att han kanske inte skrivit på ett tag, men han sitter säkert och kollar vad vi skriver voch snart kommer han inte kunna hålla sig längre och måste skriva något igen...
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]