caffeineaddict skrev:Nu spårar den här tråden ur lite. Från "VI ÄLSKAR CAFFEINEADDICT!" till "VI HATAR CAFFEINEADDICTS MUSIK & FILMSMAK!" till "INC OCH HIVES SUGER!". Iofs inte en helt oöverenskomlig utveckling, men likväl. Det ska ju handla om nolbergs skojiga och förvirrade fritidssysselsättningar.
caffeineaddict skrev:poser: Öhm, vi gör så här: Jag lovar att lyssna på den och tycker jag om den så köper jag den. Oki?
ey skrev:jag kollade precis på din skivsamling. nu älskar jag dig ännu mer.
poser skrev:caffeineaddict: Gå och köp Non phixion - The future is now så lägger vi locket på och mörkar vad det gäller winnerbäck skivorna.
Tob skrev:caffeineaddict skrev:nata: Försvarar du alltså logiken i att registrera sig på ett forum för något man hatar bara för att gå in och säga till alla som postar där att de är dumma i huvudet? Bara för att man kan? Vad är poängen? Varför inte låta de människorna hålla sig på sin sida och så kan alla leva lyckliga, och möts man någon gång på neutral mark kan man utbyta dessa olika åsikter.
Nata försvar nog Nolbergs rätt att dissa serien fullständigt utan för den sakens skull ha sett så mycket. Hon hatar själv O.C. men har säkerligen inte sett mer än max ett avsnitt. Det var nog poängen antar jag.
VelocityBoy skrev:du har inte din listad någonstans?
ey skrev:jag grejar inte skiv-prylen. Kanske för att en av mina storebrödrar är fanatisk, vad vet jag...
caffeineaddict skrev:ey: Vågar man fråga vad i min samling (och jag gissar att det inte var de skivor poser drog fram) som fick dig att älska mig ännu mer?
VelocityBoy skrev:grejar inte skivor... själv behöver jag mat, sömn, syre och skivor för att leva (och Buffy).
caffeineaddict skrev:ey: Vågar man fråga vad i min samling (och jag gissar att det inte var de skivor poser drog fram) som fick dig att älska mig ännu mer? ;)
nolberg skrev:buffy still sux
nolberg skrev:buffy still sux
nolberg skrev:Ai gör du?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare