CheeseGuy skrev:nolberg skrev:alltså hur gamla är ni? buffy är gjort för 7-10 åringar
Ja, för det är ju i den åldern man tycker om att se människor flås levande. Och bli halshuggna. Och torterade.
noike skrev:CheeseGuy skrev:nolberg skrev:alltså hur gamla är ni? buffy är gjort för 7-10 åringar
Ja, för det är ju i den åldern man tycker om att se människor flås levande. Och bli halshuggna. Och torterade.
Speak for yourself. Jag gillade att se "människor flås levande. Och bli halshuggna. Och torterade." när jag var 10.
ey skrev:JA! det vart ju på mellanstadiet sån vart som bäst. Kolla på motorsågsmassaken med sina killkompisar och spela in skräckfilmer där vi jagade varandra på tak med yxor och machetes.
nolberg skrev:Ni är ju jävligt modna med som addar mig på msn och visar kuken, men men...ni ser ju buffy med
nolberg skrev:va folk härifrån som addade mig jävla pedofiler
nolberg skrev:va folk härifrån som addade mig jävla pedofiler
nolberg skrev:och vad är underårig? och varför berkräftar jag att jag är underårig? en 25åring kan ju använda ordet pedofil eller kallas nått det annat när man blir 18+?
caffeineaddict skrev:Ni är idioter!" (fast med sämre stavning och punktuation, jag kunde helt enkelt inte... skriva på det sättet. Det svider i fingertopparna) så kommer vi här att inse att "Ja, den store, vise nolberg har rätt!
Just det faktum att 99% av de människor som gör sådana saker inte kan stava bättre än jag kunde i femårsåldern är också intressant. Det måste vara en väldigt speciell sorts människor. Det kanske finns särskilda troll-grupper som sitter och har möten och äter smördeg och övar sig på att stava så dåligt som möjligt och komma med så grundlösa attacker som de bara kan fantisera ihop. Onekligen är det ett alldeles speciellt släkte.
caffeineaddict skrev:Har i ett flertal trådar de senaste dagarna (sedan förra veckans South Park-avsnitt) spytt galla över Paris Hilton, men det betyder inte att jag tänker regga mig på stupidspoiledwhoreforum.com och gå in och säga till alla Paris-fans att de är idioter och att de borde skaffa sig liv.
caffeineaddict skrev:nata: Försvarar du alltså logiken i att registrera sig på ett forum för något man hatar bara för att gå in och säga till alla som postar där att de är dumma i huvudet? Bara för att man kan? Vad är poängen? Varför inte låta de människorna hålla sig på sin sida och så kan alla leva lyckliga, och möts man någon gång på neutral mark kan man utbyta dessa olika åsikter.
Nea skrev:caffeine, I love you.
caffeineaddict skrev:adolvsson, ey: Tackar, tackar. Oh, nu är jag alldeles lycklig och upphetsad. You love me! You really, really love me! *cue Halle Berry-tears*
Winnerbäck, Lars Dans Med Svåra Steg CD 1996
Winnerbäck, Lars Rusningstrafik CD 1997
Winnerbäck, Lars Med Solen I Ögonen CD 1998
Winnerbäck, Lars Kom CD 1999
Winnerbäck, Lars Elden CD-Singel 2001
Winnerbäck, Lars Live - För Dig [Limited] CD (2) 2001
Winnerbäck, Lars Singel CD 2001
Winnerbäck, Lars Söndermarken CD 2003
Winnerbäck, Lars Över Gränsen / Dunkla Rum CD-Singel (2) 2003
Winnerbäck, Lars Live I Linköping DVD 2004
Winnerbäck, Lars Vatten Under Broarna CD 2004
poser skrev:Winnerbäck, Lars Dans Med Svåra Steg CD 1996
Winnerbäck, Lars Rusningstrafik CD 1997
Winnerbäck, Lars Med Solen I Ögonen CD 1998
Winnerbäck, Lars Kom CD 1999
Winnerbäck, Lars Elden CD-Singel 2001
Winnerbäck, Lars Live - För Dig [Limited] CD (2) 2001
Winnerbäck, Lars Singel CD 2001
Winnerbäck, Lars Söndermarken CD 2003
Winnerbäck, Lars Över Gränsen / Dunkla Rum CD-Singel (2) 2003
Winnerbäck, Lars Live I Linköping DVD 2004
Winnerbäck, Lars Vatten Under Broarna CD 2004
Hur kan man älska någon som äger det där ?
Needs more cowbell.
poser skrev:Hur kan man älska någon som äger det där ?
Needs more cowbell.
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]