Eynosh skrev:Off vilken skiva är det fel på och vad för fel? Tycker att tråden börjar balla ur fö
Tinwiel skrev:"DITT PAKET HAR KOMMIT" - brev från Schenker Logistics.![]()
![]()
![]()
Men jag kan inte hämta ut det förrän efter 17.00.... åååh, det här är nån övning i tålamod antar jag...
Off skrev:Eynosh skrev:Off vilken skiva är det fel på och vad för fel? Tycker att tråden börjar balla ur fö
Skiva 1 säsong 2. Bilden är mörk och kornig och det är "störningar" i den. Ser väldigt konstigt ut.
Eynosh skrev:Upptäckte idag att S1 var lite kornig och jag anser att det är pga av att dom är lite gamla. Är det möjligt? Om man jämför med S7 är det stor skillnad..
caffeineaddict skrev:Är det bara jag som tycker den mörka gryningheten är lite charmig?
Matt skrev:Nej jag får ingen box från choicesdirect heller.
Vilken jävla otur jag har.
Saftis skrev:Matt skrev:Nej jag får ingen box från choicesdirect heller.
Vilken jävla otur jag har.
Taskigt värre, har du fått det bekräftat? Själv så har jag det så att min order är in progress, men dom drog pengar för några dagar sedan, så jag tycker att jag borde få den då. Någon som har någon aning om när dom skriver att den är "complete"?
Eynosh skrev:Bara jag som fick ett såpass högt nummer som 09997?
Rincewind skrev:Så jag är nöjd och antar att frugan kommer bli ännu nöjdare eftersom jag inte är något stort fan.
Eynosh skrev:Nope inte läst, men 09997 känns ändå som en "filler". Hade vairt coolare med 09999 eller 00666. 00001 och 10000 skulle nog också kunna gå.
Såna här mail kan göra vem som helst deppig!!
Discshop says:
Citat:
Hej!
Ni har tidigare beställt följande produkt hos oss:
Buffy - Season 1-7 (39-disc Box)
Tyvärr har denna utgåva utgått, vi har inte fått de exemplaren vi har blivit lovade av vår leverantör och kan därför inte leverera denna produkt.
Er order är avbokad fom nu.
Vi ber så mycket om ursäkt för de problem detta medför er.
Med vänlig hälsning
Discshop.se
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]