Mitt kuvert var också av uberstarkt lim, men det gick iaf inte sönder (dock ser man att det är tummat ganska rejält).
Verkar som om jag är den enda osm inte haft problem med skivorna... Snart klar med att se igneom S1 förresten

Eynosh skrev:VB: Bibliotekstejp? Förklara!? Jag drog på vanlig tejp
Off skrev:Var hittar man bibliotekstejp då. Säger du på ett bibliotek springer jag och gömmer mig.
KainReaver skrev:fan vad en nykomling blir dissad här... Skriver ett seriöst inlägg angående ett seriöst problem och ingen verkar orka läsa. För mycket text möjligen?![]()
VelocityBoy skrev:Handla inte på CDon de suger...
RalfiParpa skrev:VelocityBoy skrev:Handla inte på CDon de suger...
Förstår inte varför alla verkar hata CDON, de har ju trevliga priser på mycket och i alla fall jag har aldrig fått skadade varor (fast då har jag bara beställt skivor också). Dessutom var frakten fri förra veckan.
RalfiParpa skrev:Förstår inte varför alla verkar hata CDON, de har ju trevliga priser på mycket och i alla fall jag har aldrig fått skadade varor (fast då har jag bara beställt skivor också). Dessutom var frakten fri förra veckan.
VelocityBoy skrev:Skall du bara beställa list musik eller stora artister så går det säkert bra men ger du dig på mer obskyra saker får du vänta i tusentals år.
RalfiParpa skrev:Ingen box idag heller, verkar som att jag är den enda på forumet som inte fått sin box nu.
Tinwiel skrev:RalfiParpa skrev:Ingen box idag heller, verkar som att jag är den enda på forumet som inte fått sin box nu.
Inte jag heller, RalfiParpa, inte jag heller.. Var så säker på att den skulle komma idag. Den måste komma imorrn, annars blir jag så arg, att jag.. ja åtminstone svär och muttrar för mig själv... Grrrr!
VelocityBoy skrev:...att de har inne rap är ju inte så konstigt det är ju absolut den musikstil som dominerar mainstreamen just nu.
RalfiParpa skrev:Inte den rap jag köper. Hatare!
VelocityBoy skrev:Det sagt så tycker jag mig ändå ha sett videos till majoriteten av de artister du hade skivor med och då kan de inte vara så smalt.
RalfiParpa skrev:La förresten till en ny platta: Non Prophets- Hope. Har du sett någon video med dem också? VA?!
VelocityBoy skrev:Skall du bara beställa list musik eller stora artister så går det säkert bra men ger du dig på mer obskyra saker får du vänta i tusentals år.
Illyria skrev:De har faktiskt blivit mycket, mycket bättre. Idag fick jag ett paket från dem med en singel och en ep, definitivt inte någon listmusik och det tog mindre än en veckagratis frakt var gott också.
VelocityBoy skrev:Vilka skivor var det?
KainReaver skrev:KainReaver skrev:Tomas skrev:Hämtade ut box nr 03522 idag (kom fram i fredags, men jag var bortrest). Rätt skiva på rätt plats. En liten spricka på höger sida av lockets "gångjärn" vilket jag tydligen, om jag kommer ihåg rätt, inte är ensam om. Dessutom verkar det som om någon ond varelse suttit och brytit loss en plastplugg (eller vad de nu heter som håller fast skivorna) till varje skiva i säsong 7. Ser ut som ett fabriksfel då det är samma plugg (nedre vänstra) som lossnat på alla ställen och så länge det inte lossnar några fler så är det ingen risk att någon skiva lossnar.
Jag gillar verkligen det lilla häftet med all info om avsnitten, extramaterialet och kapittelnamn samlat på samma ställe vilket gör det mycket lättare att hitta rätt bland alla skivorna.
Jag kan förstå din frustration mate.
Själv har jag (och detta är inget skämt) varit trogen kund på cdon i ett par månader och fråga mig inte varför jag inte stämt jävlarna. I som sagt månader har jag varit verksam på den utgående rean på boxar 299:- och mer eller mindre varje gång har det varit problem när jag fått varorna. Krossade fodral men det värsta är repor och defektheter. fan, man kan tro de har kört över skivorna med ett fordon! Kommer aldrig beställa där ifrån och jag uppmanar samtliga här att göra samma sak. De har totalt dissat mina klagomål samt synpunkter och har inte ens fått en förklaring eller ursäkt. Jag ser mig som en pendant när det kommer till skivor men det måste man kunna ställa som krav när man köper nytt....att det SKA vara nytt. Skivor som fodral. Tack för ordet
Någon kommentar någon?
Tinwiel skrev:RalfiParpa skrev:Ingen box idag heller, verkar som att jag är den enda på forumet som inte fått sin box nu.
Inte jag heller, RalfiParpa, inte jag heller.. Var så säker på att den skulle komma idag. Den måste komma imorrn, annars blir jag så arg, att jag.. ja åtminstone svär och muttrar för mig själv... Grrrr!
Nyx skrev:Tinwiel skrev:RalfiParpa skrev:Ingen box idag heller, verkar som att jag är den enda på forumet som inte fått sin box nu.
Ja GRRR indeed!Vi är åtminstone tre som fortfarande väntar på boxar! Men imorgon är en annan dag...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare