Matt skrev:Jag får ingen!
Nyx skrev:Grattis alla som fått sin box före helgen! *avundsjukt muttrande... Ingen lapp i brevlådan hittills, grmpf... (varför finns det ingen smiley som surar? Kanske svårt att få till en plutande underläpp på en streckgubbe...)
Tinwiel skrev:Åh nej Pazuzu, det är ju sånt man inte vill ska hända... *tycker synd om*
Off skrev:Skulle inte förvåna mig om jag får huset fullt s01 i 7 upplagor.
AKS skrev:Detta kanske är dödssynd, men estetiskt sett föredrar jag definitivt att ha mina fristående R2UK-boxar. Tycker de är snyggare än den boxen.
EDIT: Och varför inte en S5-bild där på grunken (i brist på bättre ord)? I S5 är nästan alla viktiga karaktärer med. Det är väl Oz och Angel som inte är med på de fotona. (Ursäkta om det diskuterats tidigare, har bara läst denna tråd sporadiskt.)
Saftis skrev:Det verkar inte bli någon box för mig dåeftersom play är så väldigt kinkinga med att kolla precis allt med kortet, och sedan inte lyckas att få det att fungera.
![]()
Får hoppas på att det kommer en liknande box för R1.
Pazuzu skrev:Nu har jag snabbt kollat igenom skivorna så de är okej, men det visade sig att jag fick 2 st av skiva 4 i säsong 2 och ingen skiva 5.Har mailat Play nu, så får jag se vad som händer.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare