Langtry skrev:Är det bara jag som får den utbudad till mig?
caffeineaddict skrev:Langtry skrev:Är det bara jag som får den utbudad till mig?
De erbjöd att buda ut den till mig i morgon bitti när jag ringde, men jag valde att ta bussen ut och hämta den själv istället.
Matt skrev:Vilka nummer har ni fått på boxen?
skådespelarinsatserna kan ibland diskuteras (bla. willow ibland som min kompis hatar), lika så handlingen, men som helhet funkar allting bra ihop.
Johannah skrev:skådespelarinsatserna kan ibland diskuteras (bla. willow ibland som min kompis hatar), lika så handlingen, men som helhet funkar allting bra ihop.
Alyson är ju en av de bättre skådespelarna i serien...
Ai skrev:Posten har alltså inte mycket med saken att göra. Iallafall inte för mig eller oss andra som får det genom bud.
Johannah skrev:Hah! Läste precis ett rätt roligt omdöme om boxen på Discshop:skådespelarinsatserna kan ibland diskuteras (bla. willow ibland som min kompis hatar), lika så handlingen, men som helhet funkar allting bra ihop.
Alyson är ju en av de bättre skådespelarna i serien...
Tob skrev:men när det kommer till Tragik och elände så finns det inget som slår henne (i btvs iaf). Men på det stora hela så är nog Alyson den bäste, eller en av dem bästa iaf.
Johannah skrev:När Willow gråter gråter jag också. Men som sagt i BtVS - i AtS finns det faktikt en som enligt min åsikt är ännu bättre.
Pazuzu skrev:caffeineaddict skrev:Langtry skrev:Är det bara jag som får den utbudad till mig?
De erbjöd att buda ut den till mig i morgon bitti när jag ringde, men jag valde att ta bussen ut och hämta den själv istället.
Vilket företag är det som leverar?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare