Illyria skrev:R1 rea då? Det skulle passa perfekt nu, har tänkt köpa innan jul.
poser skrev:Jo, men det är billigare att köpa den R1 på loaded än om man får tull på denna.
Illyria skrev:poser skrev:Jo, men det är billigare att köpa den R1 på loaded än om man får tull på denna.
Tror att Axelmusic är ännu billigare, inte mycket men lite.
poser skrev:Mycket möjligt, 355.89 kr på loaded enligt currency convertern jag använder. Axelmusic ville inte fungera för mig just nu.
nikozar skrev:Men vad dom ska ta ut hiskeliga utgifter.
Men på tullens hemsida stod det bara om tull och moms. Men ska tullen ha massa extraavgifter för att dom ska kolla egenom tjaffset?
xAMNESIAx skrev:R2 ÖVER 18 pund är ALLTID kostnadsfritt från ett EU land. 17.99 kan bli tull/moms, för att tullen är onda.
Skulle du bli tvingad att betala några extra utgifter när du beställer en vara som kostar mer än 18 pund från play.com så betalar dom det om du scannar in kvittorna och mailar det till dom.
poser skrev:xAMNESIAx skrev:R2 ÖVER 18 pund är ALLTID kostnadsfritt från ett EU land. 17.99 kan bli tull/moms, för att tullen är onda.
Skulle du bli tvingad att betala några extra utgifter när du beställer en vara som kostar mer än 18 pund från play.com så betalar dom det om du scannar in kvittorna och mailar det till dom.
Som jag har förstått det så gör de bara det en gång nu, sen får man skylla sig själv. Jag tog inte till detta när jag fick tull på min the shield s1 så det blir nog att göra det nu med firefly. Jag är trött på att posten tar mina pengar.
poser skrev:Jag fick min firefly box idag, den anlände snabbt och tullfritt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare