Shetani skrev:Rona från BtVa (kommer inte ihåg vad skådespelerskan heter...^^; ) var på Jordan, Rättsläkare nyss. O-o
karykh skrev:Bara tvungen att påpeka att Lauren Graham (Lorelai i GG) hade en itty-bitty liten roll i The Third Wheel som jag nyss såg, helt stolt över att jag kände igen henne då kameran bara svepte förbi i 1-2 sekunder på en fest.
JRT skrev:Armin Shimerman, Snyder, i Charmed idag.
Mudbath skrev:Såg Jay and Silent Bob strikes back precis och skådade Eliza Dushku (Faith)!
Hon längst till vänster!
Mönsterstudenten Thomas skrev:Mudbath skrev:Såg Jay and Silent Bob strikes back precis och skådade Eliza Dushku (Faith)!
Hon längst till vänster!
Men hey! Buffy-referenserna i den filmen slutar inte där. Lyssna på rösten till den killen som sitter till höger i framsätet i skåpbilen med tjejerna i. När jag hörde den rösten insåg jag direkt att det var Merl i Angel!
Jag är helt säker på att det finns nån annan Buffy-skådis med i den filmen också, men jag kan inte komma på vem.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Lyssna på rösten till den killen som sitter till höger i framsätet i skåpbilen med tjejerna i. När jag hörde den rösten insåg jag direkt att det var Merl i Angel!
Mönsterstudenten Thomas skrev:JRT skrev:Armin Shimerman, Snyder, i Charmed idag.
Som trekker hade min reaktion varit att skriva "Armin Shimerman, Quark i Star Trek: DS9".
Noggster skrev:vem är merl ?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare