Matt skrev:Att stoppa blodflödet så att nån svimmar med ett tryck över halspulsådern är inga problem. Hur man gör med nån som inte har nåt blodflöde är en annan sak.
Angelus skrev:Och slutscenen...gör ont i hjärtat var gång man ser den!
sus@n skrev:JRT: Spoilermarkering! Det är en stor spoiler för dem som inte har sett senare säsonger.
JRT skrev:Bokstavlig talat?Trevligt att vi åtminstone är ett par B/A-anhängare i ett i övrigt Spuffy-fan-kryllande forum!
VelocityBoy skrev:Men det är trevligt att det inte är någon bashing alls vi lyckas samexistera på ett för fandomen ganska ovanligt sätt.
caffeineaddict skrev:(Spoiler, öhm, S5?):Jag gillar båda ihop-parningarna på mycket olika sätt. Men så är jag ju inte en "one true love"-människa heller, utan är lugn med att olika människor betyder olika mycket för varandra på olika sätt vid olika tidpunkter.
VelocityBoy skrev:caffeineaddict skrev:(Spoiler, öhm, S5?):Jag gillar båda ihop-parningarna på mycket olika sätt. Men så är jag ju inte en "one true love"-människa heller, utan är lugn med att olika människor betyder olika mycket för varandra på olika sätt vid olika tidpunkter.
Jag håller med och det tror jag att de flesta på siten gör därav den avslappnade inställningen till varandras preferenser.
Edit. Ooooh status change... ifrån superskurk till looser det känns bra
Lipton skrev:VelocityBoy skrev:caffeineaddict skrev:(Spoiler, öhm, S5?):Jag gillar båda ihop-parningarna på mycket olika sätt. Men så är jag ju inte en "one true love"-människa heller, utan är lugn med att olika människor betyder olika mycket för varandra på olika sätt vid olika tidpunkter.
Jag håller med och det tror jag att de flesta på siten gör därav den avslappnade inställningen till varandras preferenser.
Edit. Ooooh status change... ifrån superskurk till looser det känns bra
Spoiler hela.
Absolut, man har varit både B/A shipper och B/S shipper så man har full förståelse för andras åsikter. (och i bland S/A + olja shipper)
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare