noike skrev:CiX skrev:poser skrev:Jag tror det är bäst för mig att inte göra någon lista, det kommer inte se bra ut.
samma här, adolfsson med flera kommer halshugga mig
Skit i honom, han har usel smak ibland han också.
LWes skrev:ja första avsnittet gick i nu i veckan. det var samma som piloten.
caffeineaddict skrev:Jag är alldeles överlycklig då de två senaste sända avsnitten i USA nästan har nått forna höjder.
sus@n skrev:Laddar ni hem alla serierna eller för svensk tv sänder väl inte så mycket?
sus@n skrev:Laddar ni hem alla serierna eller för svensk tv sänder väl inte så mycket?
caffeineaddict skrev:Framförallt saknas humorn.
RalfiParpa skrev:noike - Ojdå, en hel del. Men mer än så får du komma med om du ska tävla med de stora grabbarna.
RalfiParpa skrev:Illyria - Fin lista men hälften visas inte just nu.
RalfiParpa skrev:Vinnare av priset "har för mycket fritid":
caffeineaddict
RalfiParpa skrev:Vinnare av priset "har för mycket fritid":
Langtry
caffeineaddict
poser
LWes
Pazuzu skrev:Ni som följer 10+ serier, blir det inte svårt att hålla isär dem och vad som händer i varje? Jag skulle bli totalförvirrad.
caffeineaddict skrev:Pazuzu skrev:Ni som följer 10+ serier, blir det inte svårt att hålla isär dem och vad som händer i varje? Jag skulle bli totalförvirrad.
Pazuzu: Man behöver kanske förtydliga att alla de serier jag nämnde INTE går parallellt, utan vid olika tillfällen på året. HBO-serierna framförallt tar ju över från varandra, så att inte två av dem någonsin går samtidigt. För tillfället är det åtta serier varje vecka, och t.ex. Joey, South Park och Simpsons kräver ju inte så mycket att man hänger med i handlingen. Så m.a.o., nej, det är inga problem.
CiX skrev:poser skrev:Jag tror det är bäst för mig att inte göra någon lista, det kommer inte se bra ut.
samma här, adolfsson med flera kommer halshugga mig
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare