VelocityBoy skrev:Sus@n: jag tror inte det... han verkar verkligen vara genomsympatisk och väldigt god vän med Joss som uttryckte tacksamhet för att han ställde upp.
Ai skrev:Hur det är med betalningen det har jag ingen aning om - men jag har svårt att tänka mig att Joss skulle betala David mindre bara för att han skulle vilja överraska tittarna.
brat skrev:Ai skrev:Hur det är med betalningen det har jag ingen aning om - men jag har svårt att tänka mig att Joss skulle betala David mindre bara för att han skulle vilja överraska tittarna.
Det är väl troligare att det är så att det betalar mer att ha en sådan roll som nämns i förtexterna. Men ingen säger att man inte FÅR betala mer till någon som istället finns i eftertexterna. Ibland passar det ju bara bättre. Men det är en större merit att vara i förtexterna.
Ai skrev:Annars brukar väl Joss och Co vara ganska noga med att inte sätta ut namn i förtexterna om det ska bli ett överraskningsmoment.
noike skrev:Det stämmer men oftast enbart på första sändningen. På repriserna har de satt till namnet bland guest stars i bröjan, det är någon kompromiss. DVD-verisonerna är de senare utom i ett av fallen: när Giles kommer tillbaka i slutet av säsong 6.
caffeineaddict skrev:Nej? Var har du hittat den infon? Jag såg End of Days på originalsändningen och Boreanaz namn var i början då med. Garanterat, för jag irriterade mig på det. Med undantagen Lie to Me och Bargaining (som ju var i två delar från början) har jag inte hört talas om att något avsnitt skulle ha ändrats mellan TV-sändningen och DVD:erna?
malavel skrev:De har börjat med skakiga kameror. Förstår inte hur jag kunnat missa det tidigare. Usch och fy! Hatar sånt. Joss sa vid nått tillfälle att han förbjudit sånt trams. Gav han in för trycket i sjunde säsongen?
gaspode skrev:Det är lustigt hur Sunnydale varit totalt avfjärmade från det som hände i L.A. under tiden.Vad skulle hänt om Jasmine och The First vann på båda ställena? The First borde ju åtminstone vara medveten om vad som pågår i resten av världen. Dessa är kanske orsaker till att det inte funkar så bra att ha två serier i samma universum på olika kanaler..
Tinwiel skrev:gaspode skrev:Det är lustigt hur Sunnydale varit totalt avfjärmade från det som hände i L.A. under tiden.Vad skulle hänt om Jasmine och The First vann på båda ställena? The First borde ju åtminstone vara medveten om vad som pågår i resten av världen. Dessa är kanske orsaker till att det inte funkar så bra att ha två serier i samma universum på olika kanaler..
Håller med, det här har jag också funderat på, efter att jag såg Angel s4, jag har skrivit lite om det i Ats s4-tråden.
Spoiler Angel s4
Det kanske hade funkat om the Beast hade jobbat för the First, men det som hände med Jasmine gjorde mig bara förvirrad och frustrerad för att det inte gick ihop. Det hade varit att föredra om författarna i dom både serierna hade försökt tänka efter liitegrann, eftersom serierna ändå ska existera i samma värld, förutom detaljer som att Faith blir attackerad av en tjej med Bringer-kniv och Faith följer med Willow till Sunnydale. Hela världen blir ju förhäxad av Jasmine i s4, och jag kan förstå att dom i Sunnydale inte har tid att titta på tv, men NÅT borde dom ha snappat upp. Nä, skäms.
(Moderator-edit: spoilerblock.)
Off skrev:Tinwiel skrev:gaspode skrev:Det är lustigt hur Sunnydale varit totalt avfjärmade från det som hände i L.A. under tiden.Vad skulle hänt om Jasmine och The First vann på båda ställena? The First borde ju åtminstone vara medveten om vad som pågår i resten av världen. Dessa är kanske orsaker till att det inte funkar så bra att ha två serier i samma universum på olika kanaler..
Håller med, det här har jag också funderat på, efter att jag såg Angel s4, jag har skrivit lite om det i Ats s4-tråden.
Spoiler Angel s4
Det kanske hade funkat om the Beast hade jobbat för the First, men det som hände med Jasmine gjorde mig bara förvirrad och frustrerad för att det inte gick ihop. Det hade varit att föredra om författarna i dom både serierna hade försökt tänka efter liitegrann, eftersom serierna ändå ska existera i samma värld, förutom detaljer som att Faith blir attackerad av en tjej med Bringer-kniv och Faith följer med Willow till Sunnydale. Hela världen blir ju förhäxad av Jasmine i s4, och jag kan förstå att dom i Sunnydale inte har tid att titta på tv, men NÅT borde dom ha snappat upp. Nä, skäms.
(Moderator-edit: spoilerblock.)
Nu ska vi se det var ett tag sen jag såg angel s04 men...
Det var väl ändå så att bara LA hade drabbats av själva Jasmineeffekten. Hon skulle ju börja "sprida sig själv" till världen men det hann ju gänget stoppa
I’ve been here keeping morale up. ’Cause that’s important.
CiX skrev:Sedan översättningen från "Scythe" till "skära", när det i mina vapen freak ögon inte såg det minsta ut som en "scythe" (lie), utan mer som någon typ av mini hillebard.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare